أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۷۵۴۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار تهران گفت: دلیل گرانی بی سابقه سه میوه و صیفی به بهانه کرونا، افزایش قیمت این محصولات در میدان مرکزی میوه و تره بار است.
به گزارش پایگاه 598، اسدالله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار تهران در واکنش به گران شدن بی سابقه سه میوه و صیفی پر مصرف سیر، لیمو ترش و زنجبیل اظهار کرد: گران شدن قیمت این محصولات ربطی به خرده فروشان میوه و تره بار ندارد بلکه قیمت این محصولات در روزهای اخیر در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران به شدت افزایش یافته است و اعضای ما نیز مجبور به فروش این محصولات به قیمت های بالاتری هستند.

وی افزود: در حال حاضر قیمت عمده فروشی هر کیلوگرم زنجبیل در میدان مرکزی میوه و تره بار به 90 هزار تومان و سیر به 35 تا 40 هزار تومان رسید؛ قیمت عمده فروشی هر کیلوگرم لیموترش نیز تا دیروز 30 هزار تومان بود که از صبح امروز 4 تا 5 هزار تومان در هر کیلوگرم کاهش یافته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار ادامه داد: قیمت سایر محصولات در بازار مصرف تغییرچندانی نداشته است و به قیمت سابق به فروش می رسد و تنها افزایش قیمت سه محصول سیر، لیمو ترش و زنجبیل حاد است.

همه فروشندگان میوه و تره بار باید فاکتور خرید داشته باشند

وی در پاسخ به این سوال که چرا قیمت این سه محصول زنجبیل، لیموترش سیر در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران افزایش یافته است تصریح کرد: از مسئولان میدان مرکزی میوه و تره بار باید این سوال را پرسید؛ اعضای ما از میدان این سه محصول را با قیمت بالایی به همراه فاکتور خریداری و با در صدی سود مشخص در سطح شهر توزیع می کنند.

کارگر اظهار داشت: همه فروشگاه هایی که در سطح شهر تهران اقدام به فروش هرمحصول کشاورزی از جمله سه محصول زنجبیل، لیموترش و سیر می کنند باید فاکتور خرید خود رسمی از عمده فروشان میدان مرکزی به همراه داشته باشند، در غیر این صورت تخلف صورت گرفته و باید با آنها برخورد صورت می گیرد.
منبع: خبرگزاری تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها