يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۵۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۰۷ اسفند ۱۳۹۸
جهانپور خبر داد؛
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت از افزایش تعداد جان باختگان ناشی از کرونا به ۱۹ نفر خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، کیانوش جهانپور در نشست خبری روزانه خود در خصوص مبتلایان به کرونا گفت: از روز گذشته ۴۴ مورد جدید به تعداد مبتلایان به کرونا افزایش یافته است.

وی ادامه داد: از روز گذشته تا امروز تعداد فوت شدگان ناشی از ویروس کرونا به ۱۹ نفر افزایش یافته است.

جهانپور گفت: آمار تشخیص قطعی مبتلایان به کرونا به ۱۳۹ نفر رسیده است که بیشترین تعداد مبتلایان در قم و بعد از آن گیلان است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت با اشاره به جزئیات مبتلایان در نقاط مختلف کشور گفت: ۱۵ مورد جدید در قم، ۹ مورد در گیلان، دو مورد در سیستان و بلوچستان، ۴ مورد در تهران، یک نفر در استان مرکزی، سه نفر در خوزستان و یک نفر در کرمانشاه، یک نفر در اردبیل، یک نفر در مازندران، یک نفر در لرستان، دو نفر در فارس، دو نفر در کهگیلویه و بویراحمد، یک نفر در سمنان و یک نفر هم در هرمزگان از ظهر دیروز تا امروز ابتلایشان قطعی شده است.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه وزارت بهداشت یادآور شد: در هفت آزمایشگاه نمونه‌های مربوط به ویروس کرونا بررسی می‌شد که تا پایان هفته ۱۵ آزمایشگاه در سراسر کشور نمونه‌های مربوط به کرونا را مورد آزمایش قرار خواهند داد و امیدواریم در هفته آینده ۲۲ آزمایشگاه مرجع در سراسر کشور داشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها