کد خبر: ۴۶۷۸۳۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
دکتر جواد خدادادی رییس بیمارستان کامکار شهر قم نیز به ویروس کرونا مبتلا شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، وی در ۲ هفته اخیر به صورت شبانه‌روز در بیمارستان حضور داشت و در کنار سایر پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان مذکور، به بیماران خدمات‌رسانی می‌کرد.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر رییس بیمارستان کامکار – عرب‌نیا شهر قم در قرنطینه و تحت درمان است.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم نیز پیش از این، از ابتلای دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، ۲ معاون وی و ۱۰ نفر از پزشکان و پرستاران استان قم به ویروس کرونا خبرداده بود.

علی اِبرازه تاکید کرده بود: در صورتی که مسائل بهداشتی به درستی در قم رعایت نشود، شاید نیاز به تخت ما، به ۲ تا سه هزار هم برسد؛ از این رو مردم باید یک تا ۲ ماه و در ایام نوروز خود را در منازل قرنطینه کنند.

شهروندان برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم می‌توانند به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی (پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام) و یا تارنمای آن به نشانی ایترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

بیماری کرونا از نظر ابتلا و میزان و شدت تلفات، خطرناک‌تر از آنفولانزا نیست؛ بنابراین جایی برای ترس و وحشت مردم نیست و شهروندان تنها باید مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این خصوص توصیه‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها