أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۷۸۴۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
همزمان با شیوع ویروس کرونا رخ داد؛
در آمریکا مشتریان با هجوم به بعضی فروشگاه‌ها قفسه‌های بطری‌های آب، مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک‌های تنفسی را خالی کرده‌اند. ماسک تنفسی در بسیاری از فروشگاه‌های شهرهای مختلف از جمله پاریس و کولومبو در سریلانکا نایاب شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، با شیوع ویروس کرونا در دنیا، سودجویان دست به احتکار لوازم بهداشتی و ضدعفونی کننده زده و از طرفی مردم از ترس این ویروس به فروشگاه ها هجوم برده اند.

در همین خصوص بی بی سی، گزارشی از کمبود ماسک و مواد بهداشتی در سراسر دنیا منتشر کرده و نوشته است: « ماسک تنفسی در بسیاری از فروشگاه‌های شهرهای مختلف از جمله پاریس و کولومبو در سریلانکا نایاب شده است. در سئول پایتخت کره جنوبی هم کمبود ماسک موجب تشکیل صف‌های طولانی شده است.

در بریتانیا مشتریان بعضی از فروشگاه‌ها از جمله در لندن و کاردیف پس از نایاب شدن ژل ضدعفونی‌کننده دست، حالا می‌توانند تنها نفری دو بطری از این محصول بخرند. مقامات بریتانیا نگرانند که  بعضی از سودجویان با خرید عمده ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده و احتکار آنها، بخواهند این اقلام را به صورت آنلاین با قیمت‌های چند برابری بفروشند.

در آمریکا مشتریان با هجوم به بعضی فروشگاه‌ها قفسه‌های بطری‌های آب، مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک‌های تنفسی را خالی کرده‌اند. مرگ تعدادی از مبتلایان به #کرونا در آمریکا موجب افزایش نگرانی مردم از جمله در نیویورک و لس‌آنجلس شده است.»

وضعیت بحرانی نبود ماسک و موادبهداشتی در حالی گریبان‌گیر نقاط مختلف جهان شده که شبکه های ماهواره ای فارسی زبان با پروپاگاندای رسانه ای سعی دارند تا فضایی بحرانی و سیاه را از وضعیت ایران به نمایش گذارند و ویروس ترس را به جان مردم بیندازند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها