يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۸۶۳
زمان انتشار: ۱۸:۰۹     ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول با بیان اینکه شیوع کرونا نتوانست بحرانی برای شبکه ارتباطی کشور ایجاد کند، گفت: در یکی ـ دو هفته اخیر ظرفیت شبکه را ٢٠ درصد ارتقا داده‌ایم.

به گزارش پایگاه 598، مرتضی طاهری‌بخش معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره شرایط اخیری که شیوع ویروس کرونا در کشور رقم زده و تأثیری که بر شبکه‌های ارتباطی داشته است، اظهار داشت: طبیعتا با شیوع این ویروس و اقدامات پیشگیرانه‌ای که به وسعت زیاد در کشور صورت گرفت، برندهای اقتصادی و بنگاه‌هایی که ظرفیتش را داشتند طرح‌هایی نظیر «دورکاری» را جهت تشویق در خانه ماندن برای پرسنل خود کلید زدند که در نهایت ترافیک شبکه اپراتورها را بالا برد.

معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول با تأکید بر اینکه با تشویق مردم به دورکاری میزان ترافیک شبکه به اندازه‌ای رشد کرد که مجبور به اقدامات توسعه‌ای شدیم، گفت: با بالا گرفتن بحث شیوع کرونا و استارت طرح‌های دورکاری در کشور، تصمیم گرفتیم تمامی برنامه‌های توسعه‌ای که برای نیمه اول سال ١٣٩٩ در نظر داشتیم را ظرف یکی دو هفته اخیر انجام دهیم و ظرفیت شبکه را تا ٢٠ درصد ارتقا دهیم.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت زمان یکی دو هفته اخیر و بر سر توسعه ظرفیت‌های شبکه از جمله لینک‌های سمت اینترنت، کر (Core) شبکه و سایت‌های رادیویی در نقاطی که دچار مشکل بودیم، بیش از ٢٠٠ نفر در بامداد و به شکل دورکاری، پای کار بودند تا مشترکان دچار تجربه بد در مقوله کیفیت سرویس‌ها نشوند.

طاهری‌بخش همچنین درباره ارتباط این فعالیت‌ها با عملیات اجرایی فاز ٨ توسعه شرکت ارتباطات سیار ایران نیز تصریح کرد: توسعه این فاز به شکل منظم طی جلسات ویدئو کنفرانس با تمامی استان‌ها برگزار می‌شود؛ در این مدت اخیر هم با فعالیت‌های مرتبط با این فاز، توانستیم از بحرانی که کرونا (افزایش میزان مصرف کاربران از سرویس‌های مخابراتی) می‌توانست برای شبکه ایجاد کند عبور کنیم و وضعیت را به حالت قبل از دوره اعلام شیوع کرونا بازگردانیم.

وی ادامه داد: اکنون وضعیت به گونه‌ای است که حتی بستر فنی بسیار آماده‌ای برای ارائه محتوای آموزشی مدارس، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی داریم و شبکه نیز به صورت مداوم در حالت مانیتورینگ است تا خللی در بحث خدمت‌رسانی به مردم عزیز کشورمان ایجاد نشود.

معاون شرکت ارتباطات سیار ایران تأکید کرد: برنامه فاز ٨ توسعه طبق تعهدات استان‌ها در حال انجام است و با هیچگونه خللی مواجه نشده است؛ حتی به جرأت می‌توان گفت که تیم‌های مربوطه شامل بیش از ١٠٠٠ نفر در همین یکی دو هفته اخیر از طریق دورکاری و برگزاری جلسات ویدئو کنفرانسی شبکه را نگهداری و مدیریت کردند و به اندازه یکی دو ماه کار حضوری فعالیت انجام داده‌اند.

طاهری‌بخش با بیان اینکه نگاه‌مان به همراه اول به عنوان یک اپراتور ملی است که باید در مواقع ضروری و بحران در کنار مردم باشد، گفت: این موضوع به ارزش سازمان تبدیل شده و از این جهت، در تمامی مواقع خود را مکلف به خدمت‌رسانی می‌دانیم؛ مصداق این ادعا در توسعه‌های هدفمند چهار پنج سال اخیر است که زیرساخت قدرتمندی را برای اولین اپراتور ارتباطی کشور به ارمغان آورده و در حال سرویس‌دهی در پهنه کل کشور به تمامی مردم ایران زمین است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها