أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۷۸۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
جوانان رامسری در اقدامی خودجوش برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت شیفتی با حضور در ورودی شهرستان خودروها را از نزدیک مورد بررسی قرار می‌دهند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از مازندران، رامسر نخستین شهرستان در کشور بود که به دستور شورای تأمین از روزهای پیش ورودی شهرستان را برای غیربومی‌ها بست.

طبق هماهنگی با یکی از مسؤولان قرار بر این شد مسیر ورودی چابکسر به رامسر به صورت شبانه‌روزی توسط نیروی انتظامی، سپاه و جوانان غیور شهرستان رامسر مسدود باشد، از صبح دیروز این مسیر مسدود شد.

 این اقدام الگویی برای کشور شد اما متأسفانه ستاد ملی دستور بازگشایی راه‌ها را داد ولی مسؤولان و جوانان رامسر از صبح و عصر امروز کنترل خود را در ورودی شهرستان تشدید کردند تا از گسترش ویروس کرونا جلوگیری کنند.

گیت ورودی شهرستان پس از چند ساعت بازگشایی دوباره بسته شده بود، از ساعاتی پیش در نظارت کامل جوانان رامسری قرار گرفت.

جوانان رامسری که از دو ساعت پیش نظارت خود را بر ورود و خروج ماشین‌های غیربومی شروع کرده‌اند، در اقدامی جالب ماشین‌های پلاک بومی که وارد شهرستان می‌شوند را ضدعفونی می‌کنند.

 این جوانان با حضور در ورودی شهرستان خواهان نظارت بیشتر بر ورودی‌های شهرستان شدند، این جوانان بصورت خودجوش با حضور در ورودی شهرستان از نزدیک روند تردد ماشین‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

طبق گفت‌وگوهای انجام شده قرار است جوانان به صورت شیفتی در این گیت حضور داشته تا بر ورود و خروج‌ها نظارت مردمی شود.

اعضای شورای شهرستان رامسر با حضور در ورودی چابکسر به رامسر خواهان مسدودسازی همیشگی این مسیر تا عادی شدن وضعیت شیوع کرونا ویروس شدند.

به گزارش فارس؛ اقدام خودجوش جوانان رامسری در مسدودسازی مسیر ورودی چابکسر به رامسر جهت پیشگیری از انتقال ویروس کرونا انجام شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها