أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۷۹۱۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسکو و مدیر پایگاه میراث فرهنگی روستای تاریخی کندوان از ممنوعیت سفر به این روستای گردشگری در راستای مقابله با شیوع کرونا خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایلنا: رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اسکو و مدیر پایگاه میراث فرهنگی روستای تاریخی کندوان از ممنوعیت سفر به این روستای گردشگری در راستای مقابله با شیوع کرونا خبر داد.

 احد نعمتی با اعلام این خبر افزود: بر اساس مصوبه کمیته گردشگری و فضاهای ورزشی در خصوص پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مصوبه شورای تامین شهرستان اسکو برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، ورود گردشگران به روستای تاریخی و صخره ای کندوان و عنصرود تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی اظهار کرد: پس از ریشه کنی کرونا، پذیرای همه گردشگران در شهرستان تاریخی اسکو خواهیم بود.

این گزارش می افزاید؛ کندوان یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی در شهرستان اسکو است که پیشینه تاریخی آن به قرن هفتم هجری می‌رسد و این روستای تاریخی و باستانی با جاذبه‌های گردشگری فراوان در ۶۰ کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.

سفر به روستای تاریخی و کله قندی «کندوان» در ۶۰ کیلومتری جنوب تبریز در حالی ممنوع می شود که در هفته نخست تعطیلات نوروزی پارسال بیش از ۳۵ هزار گردشگر و مسافر به این منطقه سفر کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها