أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۷۹۱۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
رییس قوه قضاییه با تاکید بر سرعت در رسیدگی به پرونده محتکران اقلام بهداشتی و اعطای مرخصی به حدود ۷۰ هزار زندانی گفت: ترخیص زندانیان تا جایی که موجب ناامنی در جامعه نشود، با اولویت کسانی که بیماری های زمینه‌ای دارند، تداوم یابد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری ایرنا: رییس قوه قضاییه با تاکید بر سرعت در رسیدگی به پرونده محتکران اقلام بهداشتی و اعطای مرخصی به حدود ۷۰ هزار زندانی گفت: ترخیص زندانیان تا جایی که موجب ناامنی در جامعه نشود، با اولویت کسانی که بیماری های زمینه‌ای دارند، تداوم یابد.

به گزارش روز دوشنبه مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در جلسه شورای عالی مسئولان قضایی افزود: دادگاه محتکران خارج از نوبت و علنی برگزار و اقلام توقیفی به سرعت در سامانه توزیع قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت کادر پزشکی ضروری است، گفت: مسئولان با اولویت و سرعت نسبت به جبران کاستی ها و پشتیبانی از این سربازان خط مقدم جبهه اقدام کنند.

رییس قوه قضاییه اظهارداشت: مدیریت چند ساحتی شرایط کنونی کشور نیازمند دستورالعمل های جامع و قاطعیت و انسجام در اجرا و مدیریت است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها