يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۹۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت، در پیامی درگذشت تنی چند از کارکنان نظام بانکی کشور در اثر ابتلا به ویروس کرونا را به مدیران و کارکنان بانک ها و خانواده های داغدار درگذشتگان تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه 598، متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"مَنْ بَاتَ کَالاًّ مِنْ طَلَبِ اَلْحَلاَلِ بَاتَ مَغْفُوراً لَهُ"
"هرکس شب هنگام خسته از کار و طلب حلال روزانه باشد، بى‌گمان خداوند او را آمرزیده است." (حضرت محمد "ص")
همکاران گرانقدر در بانک ملت و نظام بانکی کشور؛
با وقوع شرایط اضطرار و فوق العاده ناشی از شیوع کروناویروس و تهدیدهای متعاقب آن، نقش حیاتی و بی بدیل بانک ها در چرخه اقتصاد کشور دیگر بار عیان شد و شاهد بودیم در شرایطی که به توصیه متخصصان و اهل فن، حضور در اماکن پرتردد و پرتجمع، تهدیدی جدی برای شیوع و ابتلا به این بیماری منحوس محسوب می شود، کارکنان بانک ها بدون شکوه و گلایه، پذیرای مشتریان بودند و خدمت رسانی به آنان را لحظه ای متوقف نساختند.
اوج این اخلاص و ایمان در خدمت رسانی به هموطنان، با انتشار خبر ناگوار درگذشت تنی چند از همکارانمان در شبکه بانکی بر اثر ابتلا به این بیماری اثبات شد که بر خود فرض می دانم فقدان این جهادگران اقتصادی که تالم و تاثر قلبی تمامی کارکنان نظام بانکی و مردم قدرشناس ایران را به همراه داشت، به محضر مدیران و کارکنان شبکه بانکی و به ویژه خانواده های داغدار این عزیزان تسلیت و تعزیت عرض نمایم.
اطمینان دارم، ایثارگری های کارکنان نظام بانکی کشور در این شرایط بحرانی، در کنار دیگر نهادهای خدمت رسان و به طور خاص پرسنل حوزه بهداشت و درمان کشور، در اذهان مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.
همچنین فرصت را مغتنم شمرده و از مردم شریف ایران و مشتریان بانک ها می خواهم برای حفظ سلامت خود وخانواده های محترمشان، با عمل به توصیه های نهادهای مرجع در حوزه بهداشت و سلامت از حضور در فضاهای پر تردد مانند شعب بانک ها تا حد امکان خودداری نمایند و از خدمات غیرحضوری بانک ها که خوشبختانه بخش زیادی از امور بانکی روزمره را برطرف می کند استفاده نمایند.
بار دیگر از همه همکارانم در شبکه بانکی کشور و علی الخصوص بانک ملت به ویژه کارکنان شعب و خانواده های صبور آن ها تشکر نموده برای آن ها آرزوی سلامتی و بهروزی دارم.
محمد بیگدلی
مدیرعامل بانک ملت


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها