يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۷۹۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
مدیر مرکز مستند روایت فتح از ساخت مستندی با موضوع مسلمان هند خبر داد و گفت: «تولد تراژدی» روایتی از سیاست‌های ضد اسلام دولت هند در منطقه کشمیر است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، روح‌الله رفیعی، مدیر مرکز مستند روایت فتح در مورد تولیدات جدید این مجموعه گفت: ما در تولیدات خود موضوعات متنوعی را هدف قرار دادیم اما با توجه به شرایط روز دو موضوع، مهم‌تر و پررنگ‌تر شده است؛ اولی موضوع هند و اتفاقاتی است که این روزها علیه مسلمانان در این کشور درحال وقوع است و دیگری به نمایش کشیدن زحمات کادر پزشکی در مقابله با ویروس کرونا و با محوریت امیدآفرینی است.

او به تولید یک مستند با محوریت اقدامات ضد مسلمانان دولت هند اشاره کرد و گفت: اولین مستندی که در همین دو موضوع آماده پخش است، «تولد تراژدی» است که به کارگردانی حجت عدالت‌پناه تولید شده است؛ این مستند در هند و کشمیر تولید شده است و در خصوص سیاست‌های ضد اسلام دولت هند در کشور خود و منطقه کشمیر است.

وی ادامه داد: این روزها مستندسازان روایت فتح به بیمارستان‌های مقابله به ویروس کرونا رفتند و در حال تولید مستندهایی با محوریت ایثارگری کادر پزشکی، امیدآفرینی، نشاط و همدلی هستند. امیرحسین میرصابری و محمدجعفر باقری‌نیا در حال تولید مستندهایی با همین موضوع هستند. این فیلم‌ها در حال تدوین است و به محض اینکه مراحل پایانی به اتمام برسد برنامه پخش آن مشخص خواهد شد.

رفیعی با اشاره به باکس تلویزیونی پخش آثار روایت فتح گفت: باکس پخشی که در شبکه یک سیما داشتیم با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده است و حالا با توجه به بیماری کرونا و تغییر سیاست‌های تلویزیون پخش تولیدات روایت فتح فعلا کنسل شده است اما پخش ما از شبکه 5 و افق همچنان ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها