يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۸۰۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
«مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق از ادعاهای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تلاش برای مهار ویروس کرونا بشدت انتقاد کرد.

صدر در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «این سخن ترامپ که ما کار بزرگی علیه ویروس کرونا انجام می‌دهیم... و اگر مداخله ما نبود، وضعیت بدتر می‌شد، نظر مرا به خودش جلب کرد».

وی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: «ترامپ... تو و امثال تو متهم به شیوع این بیماری هستید؛ بویژه اینکه بیشتر کسانی که از آن رنج می‌برند، مخالفان آمریکا هستند».

رهبر جریان صدر ادامه داد: «ترامپ... قبلا ادعا کردی که آمریکا امپراتوری‌های بزرگ را سرنگون و تروریسم را سرکوب کرد... و امروز با ویروسی مبارزه می‌کنی که با چشم غیر مسلح دیده نمی‌شود! از خودت خجالت نمی‌کشی؟!».

صدر در ادامه تصریح کرد: «ترامپ... دنیا را پُر از اشغالگری، جنگ، فقر و درگیری کردی و امروز ادعا می‌کنی که درمان می‌کنی؟... این بیماری فقط به سبب سیاست‌های ناشایست تو گسترش پیدا کرد». وی در ادامه حملات تند خود خاطر نشان کرد: «ترامپ... اگر تو ملحد، خود را درمانگر می‌دانی...  ما فقط به خدا پناه می‌بریم».

این رهبر عراقی در پایان تأکید کرد: «هر درمانی که از سمت تو و شرکتهای بیمارت باشد... ما آن را نمی‌پذیریم و نمی‌خواهیم. تو نه فقط دشمن خدا، بلکه دشمن ملتها نیز هستی».


توئیت صدر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها