کد خبر: ۴۶۸۰۵۵
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
کمیته ملی بهداشت و سلامت چین روز پنجشنبه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۱۱ تن جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا در این کشور از دست داده و ۱۵ مورد جدید مبتلا به این ویروس شناسایی شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، کمیته ملی بهداشت و سلامت چین روز پنجشنبه اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع ۱۱ تن جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا در این کشور از دست داده و ۱۵ مورد جدید مبتلا به این ویروس شناسایی شده است.

شمار کل مبتلایان به کرونا در چین به ۸۰ هزار و ۷۹۳ تن و تعدادی فوتی ها هم به سه هزار و ۱۶۹ نفر رسیده است.

گزارش ها حاکی است که در ۲۴ ساعت گذشته همچنین یک هزار و ۳۱۸ نفر هم درمان و از مراکز بیمارستانی مرخص شده اند با این رقم شمار کل درمان شدگان در چین به ۶۲ هزار و ۷۹۳ نفر رسیده است.

کمیسیون ملی بهداشت همچنین گزارش کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۶ مبتلا به کرونا که از خارج از کشور به چین سفر کرده بودند هم شناسایی شدند که بر این اساس شمار خارجی هایی که به چین سفر کرده و به کرونا مبتلا هستند به ۸۵ نفر رسیده است.

تا بامداد امروز پنجشنبه به وقت محلی، آمار کل موارد ابتلا به کرونا در چین به ۸۰ هزار و ۹۸۰ نفر رسید در حالی که ۶۲ هزار و ۸۸۷ نفر پس از درمان از بیمارستان مرخص شده و سه هزار و ۱۷۳ بیمار هم جان خود را از دست داده‌اند.

در مناطق هنگ کنگ، ماکائو و تایوان نیز تاکنون در مجموع ۱۷۷ مورد ابتلا به کرونا شناسایی شده است که ۱۲۹ مورد در ناحیه اداری ویژه هنگ کنگ، ۱۰ مورد در ناحیه اداری ویژه ماکائو و ۴۸ مورد در جزیره تایوان اعلام شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها