يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۸۰۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
برخی مقامات کشورمان ازجمله ۳ عضو کابینه، ۵ نماینده مجلس و تعداد دیگری از شخصیت‌های سیاسی به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، برخی مقامات کشورمان ازجمله ۳ عضو کابینه، ۵ نماینده مجلس و تعداد دیگری از شخصیت‌های سیاسی به کرونا مبتلا شده‌اند.

۲۹ بهمن آغاز جنگ با یک میهمان ناخوانده بود. این میهمان جان دو هم وطن را در قم گرفت و نهایتا تست نهایی کرونای آنها مثبت اعلام شد.

در این میان توصیه‌های مختلفی از سوی دولت در زمینه مبارزه با کرونا اعلام شد و در ۵ اسفند با دستور رئیس جمهور ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کار خود را آغاز کرد.

براساس اعلام جهانپور رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۹۰۰۰ نفر رسیده است که از این تعداد در ۲۴ ساعت گذشته در شهر تهران ۲۵۶ نفر، قم ۵۳ نفر، گیلان ۵ نفر، اصفهان ۱۷۰ نفر، البرز ۴۵ نفر، مازندران ۳۲ نفر، مرکزی ۳۱ نفر، قزوین ۲۷ نفر، سمنان ۶۳ نفر، گلستان ۹ نفر، خراسان رضوی ۳۴ نفر، فارس ۱۹ نفر، لرستان ۹ نفر، آذربایجان شرقی ۲۹ نفر، خوزستان ۱۷ نفر، یزد ۲۳ نفر، زنجان ۲۲ نفر، کردستان ۶ نفر، اردبیل ۱ نفر، کرمانشاه ۸ نفر، کرمان ۱۸ نفر، همدان ۷ نفر، سیستان و بلوچستان ۴ نفر، هرمزگان ۱۰ نفر، خراسان جنوبی ۱۵ نفر، خراسان شمالی ۱۱ نفر، چهارمحال و بختیاری ۱ نفر، ایلام ۶ نفر، آذربایجان غربی ۲۷ نفر مبتلا به کووید۱۹ شده اند.

در این بین تنها مردم قربانی این ویروس نبودند بلکه برخی مقامات کشورمان هم با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند. از مقامات مبتلا می‌توان به ۳ عضو کابینه، ۵ نماینده مجلس و تعداد دیگری از شخصیت‌های سیاسی اشاره کرد.

در ذیل جدول وضعیت برخی مقامات مبتلا به کرونا قابل مشاهده است:



گفتنی است؛ معاون اول رئیس جمهور همچون جلسه گذشته هیئت دولت، در جلسه امروز نیز غیبت داشت و آخرین حضور جهانگیری در مقابل دوربین‌ها مربوط به 9 اسفندماه و حضور در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها