کد خبر: ۴۶۸۲۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۷     ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از راه اندازی سامانه خودارزيابي الکترونيکي ويروس کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری صداوسیما: معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از راه اندازی سامانه خودارزيابي الکترونيکي ويروس کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

 دکتر آرش یلالی گفت: در این سامانه پس از ورود شهروندان و پاسخ به پرسش‌های موجود، چنانچه فردی مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شود پیگیری مراقبتی از طریق واحدهای بهداشتی و درمانی متعلق به دانشکده علوم پزشکی آبادان برای او انجام می شود.

وی با بیان اینکه هموطنان پس از ورود به سامانه به نشانی salamat.gov.ir و تکمیل پرسشنامه مربوطه و ثبت شماره تلفن همراه، پیامکی در مورد وضعیت سلامتی خود از سرشماره 4030 دریافت می کنند، افزود: برای افرادی که مشکوک به ابتلای کرونا ویروس باشند در پیامک ارسالی، راهنمایی لازم ارائه می شود.

وی از مردم شهرستانهای آبادان، خرمشهر و شادگان خواست تا با مراجعه به سامانه مذکور، در این غربالگری الکترونیکی شرکت کنند و پیامک یا تماس دریافتی از طریق شماره 4030 را به عنوان تبلیغ قلمداد نکنند و به طور حتم پاسخگو باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها