امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۶۸۲۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعلام اینکه تا دوشنبه‌شب سازمان برنامه و بودجه کشور ۲۴هزار میلیارد تومان حقوق اسفند کارکنان را واریز خواهد کرد، گفت: به ۱۰ رسته کسب‌وکار‌هایی که از بیماری کرونا دچار آسیب شده‌اند تسهیلاتی ارائه می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، تسنیم نوشت: رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعلام اینکه تا دوشنبه شب سازمان برنامه و بودجه کشور ۲۴ هزار میلیارد تومان حقوق اسفند کارکنان را واریز خواهد کرد، گفت: به ۱۰ رسته کسب و کارهایی که از بیماری کرونا دچار آسیب شده‌اند تسهیلاتی ارائه می‌شود.

محمدباقر نوبخت در تیتر امشب با بیان اینکه تاکنون هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان صرفا برای مبارزه با کرونا به وزارت بهداشت پرداخت شده است، گفت: علاوه بر این در نظر داریم به اقشاری که بیش از همه مشکل دارند کمک‌های بلاعوضی ارائه کنیم.

به گفته نوبخت، ۵۰ میلیارد به ستاد ملی به عنوان تنخواه، ۴۰۰ میلیارد به همین ستاد در تهران و مابقی به شهرهایی که بیمارستان نیمه کاره ودر دست تجهیز داشتند تخصیص دادیم.

انعقاد قرارداد تولید ۱۰۰ هزار دست لباس برای کادر درمان با صنف پوشاک

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به قراردادی که اخیرا با صنف تولیدکنندگان پوشاک منعقد شده است،گفت: صنعت پوشاک با تغییر خط تولید روزی ۱۰۰ دست لباس برای پزشکان و کادر درمان تولید خواهد کرد و ما این تولیدات را از آنها خریداری میکنیم، بر این اساس دیروز اولین بخش از منابع این طرح پرداخت شد.

وی در بخش دیگری از مباحث خود گفت: طبق بررسی‌ها ۱۰ رسته کسب و کارهایی که به طور مستقیم از بیماری کرونا دچار بیشترین آسیب شده‌اند و قرار است به آن‌ها تسهیلاتی ارائه شود به این شرح هستند:

۱. مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده اعم از رستوران‌ها، بوفه‌ها، طباخی، تالارهای پذیرایی، قهوه خانه‌ها، اغذیه فروشی‌ها (و موارد مشابه به تشخیص وزارت صنعت، معدن و تجارت)

۲. مراکز مربوط به گردشگری شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مجتمع‌های جهانگردی و گردشگری، مهمانپذیرها مهمانسراها، مسافرخانه‌ها، زائرسراها، مراکز بوم گردی، مراکز اقامتی و پذیرایی و تفریحی و خدماتی بین راهی (و موارد مشابه به تشخیص وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی)

۳. حمل و نقل عمومی مسافر درون شهری و برون شهری اعم از هوایی، جاده‌ای، ریلی و دریایی

۴. دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری

۵. تولید و توزیع پوشاک

۶. تولید و توزیع کیف و کفش

۰۷ مراکز توزیع آجیل، خشکبار، قنادی، بستنی و آبمیوه

۰۸ مراکز و مجتمع‌های ورزشی و تفریحی

۹. مراکز و مجتمع‌های فرهنگی و آموزشی

۱۰. مراکز تولید، توزیع و فروش صنایع دستی

که ۱۰ امتیاز مالیاتی برای مالکان این دسته مشاغل در نظر گرفته ایم.

۲۴ هزار میلیارد تومان حقوق اسفند کارکنان را واریز خواهد شد

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعلام اینکه از یک شنبه شب تا دوشنبه شب سازمان برنامه و بودجه کشور ۲۴ هزار میلیارد تومان حقوق اسفند کارکنان را واریز خواهد کرد، گفت: ساعت ۲۴ سه شنبه ۲۷ اسفند ۹۸هم، ۲۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان، بلاعوض به حساب ۳ میلیون نفر واجد شرایط واریز می‌شود.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها