أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۸۲۸۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
قرارگاه مردمی مدافعان سلامت تهران با شعار "هر خانه یک پرستار" در جهت خدمت‌رسانی به شهروندان تهرانی آغاز به کار کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سراج24، "قرارگاه مردمی مدافعان سلامت تهران" با محوریت خدمت‌رسانی به شهروندان تهرانی در زمینه‌ی مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا با شعار "هر خانه یک پرستار" تشکیل شد.

این قرارگاه بهداشتی درمانی برآمده از نهادها و بنیادهای مردم‌نهاد از جمله قرارگاه امام رضا(ع)، قرارگاه امام رضایی‌ها، بنیاد خاتم‌الاوصیا، کانون فرهنگی مساجد تهران، حوزه‌های علمیه‌ی خواهران و برادران، اتحادیه‌ی انجمن اسلامی شهر تهران و سازمان فضای مجازی سراج است که فعالیت آن به صورت شبکه‌ای در مناطق تهران از طریق ارتباط‌گیری با نماینده‌ی مناطق 22 گانه تهران در قالب عملیات‌های خودجوش انجام می‌شود.

عمده‌ی فعالیت‌های این قرارگاه شامل تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی‌کننده، خرید و تهیه‌ی اقلام مورد نیاز سالمندان و افراد ناتوان، حضور در بیمارستان‌ها و هم‌نشینی با بیماران و همراهانشان، حضور در پمپ بنزین‌ها و تسهیل بنزین‌زدن برای شهروندان و... است.

لازم به ذکر است فعالیت‌های این قرارگاه در کانال تلگرامی به نشانی t.me/modafean_salaamat اطلاع‌رسانی می‌شود.

هم‌چنین علاقه‌مندان به همیاری و فعالیت در این قرارگاه می‌توانند از طریق سایت http://survey.porsline.ir/s/yT3Luf3 به طور داوطلبانه ثبت نام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها