أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۸۳۳۰
زمان انتشار: ۱۶:۲۹     ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
رئیس پلیس راه راهور ناجا از کاهش ۵۰ درصدی آمار تردد ها نسبت به سال گذشته خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایلنا: سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا در پخش زنده شبکه خبرگفت: آمارهای موجود نشان می دهد ترددها در بازه ۲۵ اسفند تا ۲۹ اسفند نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: هرچند این آمار امیدوار کننده است اما آمار تردد دیروز ۱ میلیون ۱۱۲ هزار مورد بوده است که این آمار زیاد است در حالی که انتظار می رفت مردم به توصیه های انجام شده درخصوص عدم سفر توجه کنند.

سردار حسینی گفت: مردم باید سفرها را به حداقل برسانند و بدانند که و تردد هر هموطن باعث می شود تا مشکل برای هر کدام از بخش‌ها و دستگاه های خدمت رسان افزوده شود.

رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: به هر تقدیر متاسفانه امسال با مشکلی به نام کرونا روبرو هستیم که باید مردم به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها