أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۸۳۴۸
زمان انتشار: ۱۶:۴۶     ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
فرماندار کرج از اعمال محدودیت تردد مسافران مشکوک به انتقال ویروس کرونا برای ورود به استان البرز خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: غفور قاسم پور در بازدید از پایانه اتوبوسرانی کرج و اتوبان کرج – قزوین اظهار کرد: به دنبال اجرای سیاست‌های کلان دولت و وزارت بهداشت مبنی بر در خانه ماندن و پرهیز از سفرهای غیرضروری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، به دستور استاندار محترم از صبح امروز، ورودی‌های کلانشهر کرج از اتوبان قزوین – کرج به استان با محدودیت تردد خودروها و غربالگری و تب سنجی مسافران همراه شده است.

وی تصریح کرد: به رغم اطلاع رسانی‌های انجام شده شاهد آغاز سفرهای نوروزی و عزیمت مسافران و گردشگران به سایر نقاط هستیم؛ به همین دلیل ورودی کلانشهر کرج از میدان بیلقان تا ورودی اتوبان کرج – قزوین با مشارکت بسیج، سپاه، نیروی انتظامی و هلال احمر پایش می‌شود و در صورت مشاهده بیماران مبتلا به ویروس کرونا، خودرو متوقف و از ادامه سفر جلوگیری خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها