يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۸۳۴۹
زمان انتشار: ۱۶:۴۷     ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
در پی انتشار اخباری مبنی بر مشمولیت شبنم نعمت زاده از عفو اخیر رهبری پس از پیگیری‌ها مشخص شد که این موضوع صحت ندارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران: پس از موافقت مقام معظم رهبری با عفو بیش از ۱۰ هزار زندانی خبری مبنی بر مشمولیت شبنم نعمت زاده از این عفو رهبری در برخی از رسانه‌ها منتشر شد که پس از پیگیری‌ها مشخص شد که این موضوع صحت ندارد.

مقام معظم رهبری در آستانه عید نوروز و اعیاد رجبیه با عفو تعداد زیادی از محکومان امنیتی و زندانیان موافقت کردند، اما شبنم نعمت زاده که به جرم اخلال در نظام اقتصادی از سوی شعبه سوم دادگاه‌های ویژه مفاسد اقتصادی به ۲۰ سال حبس محکوم شده بود، مشمول این عفو نشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها