يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۸۳۸۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۵     ۰۳ فروردين ۱۳۹۹
با توجه به انتشار خبری مبنی بر اعلام تعطیلی کلیه واحدهای تجاری تهران به جز فروشگاه‌های زنجیره‌ای، داروخانه‌ها، سوپرمارکت‌ها، پمپ بنزین‌ها و نانوایی‌ها از امروز سوم فروردین و نام نبردن از میادین میوه و تره بار در فهرست اعلام شده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تاکید کرد: میادین میوه و تره بار تعطیل نیستند و تعطیل نمی‌شوند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: با توجه به انتشار خبری مبنی بر اعلام تعطیلی کلیه واحدهای تجاری تهران به جز فروشگاه‌های زنجیره‌ای، داروخانه‌ها، سوپرمارکت‌ها، پمپ بنزین‌ها و نانوایی‌ها از امروز سوم فروردین و نام نبردن از میادین میوه و تره بار در فهرست اعلام شده، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تاکید کرد: میادین میوه و تره بار تعطیل نیستند و تعطیل نمی‌شوند. سید سعید راد با اعلام اینکه بارها تاکید کرده‌ایم که میادین میوه و تره بار در خط مقدم خدمت‌رسانی به شهروندان قرار دارند و تعطیل‌بردار نیستند، افزود: ۲۵۰ میدان و بازار میوه و تره بار شهرداری تهران، بزرگ‌ترین زنجیره توزیع انواع میوه، سبزیجات، صیفی‌جات و سایر محصولات مصرفی شهروندان را تشکیل می‌دهند و تعطیلی آنها امکان‌پذیر نیست.

وی با تاکید بر فعالیت شبانه‌روزی کارکنان و کارگران میادین میوه و تره بار به ویژه در یک ماه اخیر، خاطرنشان کرد: کلیه همکاران ما با همه وجود و تمام توان برای خدمت‌رسانی به شهروندان، استوار و صبور ایستاده‌اند و به مردم عزیزمان قول می‌دهیم که میدان را خالی نمی‌کنیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران تا ۹ شب ۲۹ اسفند یک‌سره باز بودند و بعد از تعطیلی یک‌روزه اول فروردین، ۲۲ میدان میوه و تره بار تهران از ۸/۳۰ صبح تا ۱۳:۵۰ دوم تا چهارم فروردین فعالیت می‌نمایند و علاوه بر این، کلیه میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران از ۸ صبح تا ۱۳:۳۰ پنجم تا دوازدهم فروردین باز هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها