يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۸۴۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
با مثبت شدن نتایج آزمایش کرونای وزیر مشاور در امور محیط زیست فرانسه، تعداد مقام‌ها و نمایندگان پارلمان این کشور که به ویروس کووید-۱۹ گرفتار شده‌اند، به ۲۰ نفر رسید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا: با مثبت شدن نتایج آزمایش کرونای وزیر مشاور در امور محیط زیست فرانسه، تعداد مقام‌ها و نمایندگان پارلمان این کشور که به ویروس کووید-۱۹ گرفتار شده‌اند، به ۲۰ نفر رسید. امانوئل وارگون وزیر مشاور در امور محیط زیست فرانسه در صفحه توییتر خود اعلام کرده که به ویروس کرونا آلوده شده است.

او که به عنوان سومین عضو دولت گرفتار کرونا شده گفته که در این مرحله علائم خفیفی دارد.

او تاکید کرده که با عمل به قانون و برای محافظت از دیگران، در خانه می ماند.

پیش از وارگون، "فرانک رایستر" وزیر فرهنگ فرانسه و "برون پوارسون" وزیر مشاور در امور تغییرات زیست محیطی در دولت فرانسه هم به ویروس جدید کرونا مبتلا شده اند.

از ابتدای پیدایش ویروس کرونا تاکنون به گفته مدیرکل بهداشت عمومی فرانسه، با افزوده شدن ۱۱۲ جان باخته دیگر از جمله پزشک یکی از بیمارستان ها، تعداد قربانیان کرونا در این کشور به ۶۷۴ نفر رسیده است.

"ژروم سالمون" گفته ما به سرعت در حال پیشرفت به سمت همه گیری عمومی کرونا در کشور هستیم و این مساله جدی تر می شود.

او می گوید در مجموع ۱۶هزار و ۱۸ مورد ابتلا به کرونا در فرانسه ثبت شده که ۷هزار و ۲۴۰ نفر در بیمارستان ها بستری شده اند و ۱۷۴۶نفر هم در بخش مراقبت های ویژه هستند.

فرانسه از سه شنبه گذشته به مدت در این کشور اعلام قرنطینه عمومی کرده که به گفته مقامات احتمال تمدید آن وجود دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها