أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۸۴۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
به منظور کنترل و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، ستاد بحران عراق مقررات منع آمد و شد یک هفته ای را چند روز دیگر تمدید کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین: «جعفر صادق علاوی» وزیر بهداشت و محیط زیست و رییس ستاد بحران مهار کرونا در عراق در بیانیه امروز دوشنبه تمدید مقررات منع تردد یک هفته ای را برای چند روز دیگر اعلام کرد.

طبق بخشنامه پیشین مقرر بود که مقررات منع تردد، فردا سه شنبه به پایان برسد اما وزیر بهداشت عراق اعلام کرده است که این ممنوعیت شش روز دیگر تمدید شده و تا شنبه هفته آینده ۲۸ مارس (نهم فروردین) در سراسر عراق ادامه پیدا می کند.

بر اساس این بخشنامه جدید، از شرکت های وارد کننده دارو و تجهیزات درمانی خواسته شده است که امکانات پیشگیری از شیوع ویروس را چهار برابر از قبل برای نیاز شخصی افراد از خارج خریداری کنند.

توقف مالیات از شهروندان، احتساب نکردن زمان برای اجرای طرح ها در عموم عراق در دوره مبارزه با کرونا و توقف همه بازدیدها از زندان ها و بازداشتگاه ها و افزایش عملیات ضدعفونی از دیگر مصوبات اتاق بحران عراق است.

بر پایه آخرین آمار وزارت بهداشت عراق، شمار کل مبتلایان به این ویروس به ۲۳۳ نفر رسیده و تاکنون فوت ۲۰ نفر نیز قطعی شده است.

اربیل امروز دوشنبه از ثبت ۱۲ مورد ابتلای جدید در این استان شمالی عراق خبر داده تا به این ترتیب آمار تازه ای به مبتلایان به ویروس کرونا در عراق افزوده شود.

وزارت بهداشت عراق متعاقبا آمار نهایی روزانه را اعلام می کند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها