أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۸۴۴۱
زمان انتشار: ۱۷:۰۸     ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بحران سیل در حال حاضر در کشور نداریم و باید در جهت جبران خسارت‌ های صورت‌گرفته اقدام شود.

به گزارش پایگاه 598، علی بختیاری سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس،‌درباره اقدامات صورت‌گرفته در سیل اخیر، اظهار داشت: حدود 9 استان کشور از چند روز گذشته درگیر بارش باران و وقوع سیلاب بودند که در استانهای شمال و شمال‌شرقی کشور مشکل خاصی نداشتیم و لایروبی انهار انجام شده بود و مسیل‌ها باز بود و با اطلاع‌رسانی‌های به موقع، تعداد تلفات و خسارت‌ها نیز به حداقل رسید. 

وی بیان داشت: از فردا جمع‌بندی خسارات صورت گرفته به واحدهای مسکونی، دامداری‌ها و باغات کشاورزی انجام می‌شود و نسبت به تأمین نیازهای استان‌های سیل‌زده اقدام خواهد شد. 

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور اظهار داشت:‌در استان‌های جنوبی کشور نیز مانند بوشهر و هرمزگان مشکل خاصی نداریم و روستای جاسک و بشاگرد نیز که ارتباط‌شان قطع شده بود و امکان اعزام ماشین‌آلات سنگین نبود، در حال حاضر نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام شده است.

وی گفت:‌ در استان کرمان مشکلات بیشتری داشتیم. در روستای جازموریان و چند روستای دیگر قطع برق گزارش شده بود که تا دیروز نسبت به وصل برق تعدادی از روستاها اقدام شد و در حال حاضر از 157 روستا بیش از یکصد روستا برق‌شان وصل شده است. در روستای زهکلوت هم که راه‌های اصلی آن بسته شده بود، در حال حاضر مشکل راه نداریم و تردد انجام می‌شود. 

بختیاری تأکید کرد: بحران سیل در حال حاضر در کشور نداریم و باید در جهت جبران خسارت‌های صورت‌گرفته اقدام شود.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها