يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۸۴۵۴
زمان انتشار: ۱۷:۳۳     ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
اداره کل سامانه‌ها و زیرساخت‌ اطلاعات مکانی سازمان نقشه‌برداری کشور، داده‎‌های رسمی از میزان شیوع ویروس کرونا را بر روی نقشه به صورت برخط به نمایش درآورده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از انتخاب: اداره کل سامانه‌ها و زیرساخت‌ اطلاعات مکانی سازمان نقشه‌برداری کشور، داده‎‌های رسمی از میزان شیوع ویروس کرونا را بر روی نقشه به صورت برخط به نمایش درآورده است.

 در این نمودار رشد ابتلا به ویروس کرونا در تهران را مشاهده می‎کنید که حاکی از سرعت رشد ابتلا به این ویروس است که در سه روز ابتدایی سال ۱۳۹۹ شمار آنها از مرز ۵۰۰۰ نفر در پایتخت گذشته است.

سازمان نقشه‎‌برداری کشور به عنوان متولی ایجاد زیرساخت داده‎های مکانی و متولی ایجاد بستر عرضه و تبادل داده‌ها و وجوه مکانی پدیده‌های بشری و طبیعی از جمله سیل، زلزله، فرونشست و اپیدمیولوژی ویروس کرونا و ..... از سامانه IRANSDI.IR استفاده کرده است. لذا با توجه به داده‌های موجود در رسانه‌های رسمی که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است؛ سازمان نقشه‎‌برداری کشور چگونگی توزیع مبتلایان به این ویروس را به‌صورت نقشه‌های پله‌های رنگی کروپلت نرمالایز شده با مساحت ارائه می‌دهد.

نمودار رشد ابتلا به کرونا در پایتخت


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها