أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۸۴۸۵
زمان انتشار: ۱۷:۳۳     ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
در نخستین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان تهران نحوه ممنوعیت تردد در سطح استان تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مواردی از جمله راه اندازی سامانه سفر برگ و ممنوعیت تردد در مبادی خروجی استان تهران به ستاد مقابله با کرونا پیشنهاد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: در نخستین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان تهران نحوه ممنوعیت تردد در سطح استان تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مواردی از جمله راه اندازی سامانه سفر برگ و ممنوعیت تردد در مبادی خروجی استان تهران به ستاد مقابله با کرونا پیشنهاد شد.

 نخستین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان تهران در سال ۱۳۹۹ به منظور اجرایی کردن مصوبه ستاد ملی کرونا برای ممنوعیت تردد در سطح استان تهران امروز با حضور اعضا و نمایندگان دستگاه‌های مختلف برگزار شد که مصوبات این جلسه به شرح ذیل است:

۱-به منظور تردد ضروری کارکنان ادارات ملی و استان و همچنین کارکنان کارخانجات، صنایع ضروری سازمان ها مسوولان مربوطه نسبت به اعلام لیست کارکنان به استانداری اقدام نمایند. در این راستا مقرر شد سامانه سفر برگ توسط شهرداری تهران عملیاتی و راه اندازی گردد.

۲-ممنوعیت تردد در مبادی خروجی استان توسط نیروی انتظامی و پلیس راهور اجرا گردد. ضمنا در صورت نیار به نیروی کمکی از نیروهای مسلح (سپاه ارتش و بسیج) و هلال احمر استفاده گردد.

۳-نیروی انتظامی و پلیس راه محل های استقرار نیروهای کنترلی بند فوق را ظرف روز جاری به استانداری اعلام نمایند.

۴-به منظور اثر بخشی ممنوعیت تردد در سطح استان تعطیلی ادارات و سازمان ها و نهاد ها تا پانزدهم فروردین ماه به ستاد ملی کرونا پیشنهاد گردد.

۵-ترددکلیه خودروها به استثنا خودروهای حامل سوخت و امدادی و خدماتی(حامل مواد فاسد شدنی دارویی و غذایی) و امنیتی و انتظامی به خارج از استان ممنوع گردد.

۶-مقرر شد پیشنهاد جریمه نقدی و اقدامات بازدارنده برای خودروهای متخلف به ستاد ملی کرونا ارسال و پس از تایید در سطح استان اجرایی گردد.

۷-به منظور کنترل تردد کلیه اصنافی که لیست آن ها قبلا اعلام شده تا پانزدهم فروردین ماه اجازه فعالیت در سطح شهر و استان تهران را نداشته و اداره اماکن نیروی انتظامی با همکاری سازمان صمت و اصناف بر حسن اجرای آن و برخورد با متخلفین اقدام نمایند.

۸-بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، در یکی دیگر از مصوبات این جلسه مقرر شده است، به منظور حسن اجرای محدودیت و ممنوعیت تردد، دادگستری استان تهران نسبت به ابلاغ همکاری با عوامل اجرایی و انتظامی دستور اقدام لازم را صادر نماید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها