أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۸۵۴۶
زمان انتشار: ۱۶:۰۹     ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری و بازداشت5 نفر از اراذل و اوباش سطح یک استان قزوین که به منظور شرارت در شهر کرمان بسر می بردند، خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از رکنا: فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری و بازداشت5 نفر از اراذل و اوباش سطح یک استان قزوین که به منظور شرارت در شهر کرمان بسر می بردند، خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر گفت: این افراد پس از اسکان در هتل جهانگردی کرمان در پوشش مسافر به جرائمی همچون تیراندازی ایذایی، ضرب و جرح و قدرت نمایی با چاقو و سلاح سرد، نزاع و درگیری با مردم، تخریب عمدی، شرب خمر، روابط نامشروع، سرقت و سلب آسایش عمومی دست می زدند که با هوشیاری و اشرافیت اطلاعاتی پلیس کرمان دستگیر و یک دستگاه خودرو اپتیما و پژو ۴۰۵ آنان نیز توقیف شد.

وی تصریح کرد: همچنین هتل جهانگردی نیز به علت عدم رعایت مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا به دلیل پذیرش مسافر با دستور مقام قضایی پلمب شد.



اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها