أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۸۵۷۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۲     ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با بیان اینکه به غیر از محور تهران به البرز، تردد در ۹ خروجی اصلی استان تهران تحت کنترل است، گفت: انتخاب مسیرهای فرعی به صلاح دید فرمانداران به طرح فاصله گذاری اجتماعی کمک می‌کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: محمد تقی زاده معاون هماهنگی‌ امور عمرانی استانداری تهران امروز در حاشیه بازدید از سه راهی مهرآباد رودهن که یکی از خروجی‌های استان تهران محسوب می‌شود، اظهار کرد: در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی که از ساعت ۲۴ شب گذشته در استان تهران ابلاغ شد با تصمیم در استانداری به استثنای محور استان البرز ۹ محور اصلی خروجی استان تهران تحت کنترل قرار گرفت.

کنترل تردد در ۹ خروجی اصلی استان تهران

وی ادامه داد: در جلسه هم اعلام شد علاوه بر این ۹ خروجی اصلی، فرمانداران می‌توانند راه‌های فرعی را با همکاری نیروی انتظامی تحت کنترل تردد قرار دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران اضافه کرد: شهرستان دماوند دو مسیر فرعی دارد که سه راهی مهرآباد رودهن و ایوانکی به سمت گیلان این شهرستان تحت کنترل تردد قرار گرفته است.

تقی زاده افزود: بار محدودیتی در پردیس بیشتر خواهد شد اما تمامی شرایطی که وجود داشت، مشکل خاصی در شهرستان دماوند وجود ندارد و به نحوه مطلوبی ساماندهی شده است و با تأکید رئیس جمهور در خصوص این طرح، با کمال مطلوب و رضایتمندی مردم در حال انجام است.

وی با اشاره به این که در طی بازدیدها یک سری مشکلات مشاهده شد، تصریح کرد: قرار شد با هماهنگی فرماندار شهرستان دماوند و شهردار رودهن یک لاین مجزا برای خودروهای سنگین یا خودروهایی که مجاز به تردد هستند در سه راهی مهرآباد باز شود تا شاهد کم شدن بار ترافیکی باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به انسداد سه راهی مهرآباد رودهن خاطرنشان کرد: شهرستان دماوند دارای موقعیت خاصی به لحاظ نقش گردشگری است و طبعاً بعضی از افراد برای دسترسی به امکانات طبیعی و محیطی دوست دارند به شهرستان دماوند سفر کنند که می‌تواند آسیب پذیر باشد.

تقی زاده در پایان یادآور شد: خروجی سه راهی مهرآباد رودهن یکی از نقاط فرعی بود که به خوبی طرح کنترل تردد در آن انجام شد و این طرح تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و ممکن است تا آخر فروردین ماه تمدید شود.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها