يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۸۷۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
رئیس بیمارستان شهدای لنجان از بهبود مادربزرگ ۹۴ ساله اصفهانی مبتلا به کرونا خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، تسنیم نوشت: رئیس بیمارستان شهدای لنجان از بهبود مادربزرگ ۹۴ ساله اصفهانی مبتلا به کرونا خبر داد.

عبدالله عسگری اظهار داشت: زن ۹۴ ساله لنجان از توابع استان اصفهان با علائم حاد تنفسی در بیمارستان شهدای لنجان بستری و پس از انجام آزمایش، تست کرونا وی مثبت گزارش شد.

وی افزود: این بیمار ۹۴ ساله در این بیمارستان تحت مداوای بیماری کووید-۱۹ قرار گرفت و با توجه به تلاش کادر درمانی و اینکه از روحیه بسیار خوبی نیز برخوردار بود اوضاع جسمانی وی نیز روند بهبود به خود گرفت.

رئیس بیمارستان شهدای لنجان تصریح کرد: مادر بزرگ ۹۴ ساله لنجانی بعد از گذراندن دوره بیماری با بهبودی کامل به خانه بازگشت.

وی با بیان اینکه قطعا گذشت و ایثار کادر درمانی در تاریخ ایران ثبت خواهد شد، عنوان کرد: نقش‌آفرینی پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران‌ و کادر خدماتی سخت‌کوش مراکز درمانی در سراسر میهن اسلامی در درمان بیماران مبتلا به کرونا ستودنی است اما نیاز است مردم با رعایت نکات بهداشتی، در این شرایط سخت کادر درمان را در مقابله با این بیماری همراهی کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها