أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۸۷۳۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
وزیر بهداشت با بیان اینکه بیش از ۶۷ میلیون نفر در طرح غربالگری مشارکت داشته‌‌اند، گفت: فاصله‌‌گذاری هوشمند به زودی اجرا میشود.
دکتر سعید نمکی با بیان اینکه طرحی بعد از فاصله گذاری اجتماعی دنبال می‌‌کنیم، اظهار کرد: گام دومی به نام فاصله‌‌گذاری هوشمند تلاش خواهیم داشت که برای بازگرداندن کسبه که باید خدمات خاصی به مردم ارائه کنند و یا برخی مراکز علمی، فرهنگی و خدماتی که باید دوباره بازگشایی شوند، با یک پروتکل‌‌هایی در شرایطی که کارشناسان ما اعلام می‌‌کنند شرایط عادی‌‌تر شده، وضعیت کشو را از حالت انقباضی دربیاوریم.

نمکی با بیان اینکه بیش از 67 میلیون نفر در طرح غربالگری شرکت کرده‌‌اند، تصریح کرد: از این تعداد، 55 میلیون و 450 هزار نفر از طریق تلفن رصد شدند و 11 میلیون و 500 هزار نفر نیز از طریق ثبت در سامانه با ما همراهی کرد-اند.

وی ادامه داد: این عدد مورد توجه تمام کارشناسان بهداشتی جهان قرار گرفته است و این پایش در این گستردگی جغرافیایی بی‌‌نظیر بود که با همت و هوشمندی مردم و سازمان‌‌های مردم نهاد اتفاق افتاد و این امر توانست بار زیادی را از دوش بیمارستان‌‌های ما بردارد.

وزیر بهداشت تصریح کرد: حدود 430 هزار نفر ویزیت شده‌‌اند و 304 هزار نفر بدون مشکل بودند و 104 هزار نفر به مراقبت در منزل توصیه شدند، دو هزار و 584 نفر درمان سرپایی دریافت کردند و 19 هزار و 247 نفر از افراد به بیمارستان‌‌ها ارجاع شدند که پس از بررسی‌‌های نهایی 5 هزار و 988 نفر در بیمارستان نگهداری شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها