أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۸۷۸۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۹     ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد از دستگیری متهمی خبر داد که به وسیله ویلچر و ترفند مسافرنما بودن اقدام به سرقت خودرو می‌کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری مهر: رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد از دستگیری متهمی خبر داد که به وسیله ویلچر و ترفند مسافرنما بودن اقدام به سرقت خودرو می‌کرد.

سرهنگ محمدرضا منصوری، گفت: چند روز قبل ماموران گشت کلانتری فردی را که به همراه خود آلات سرقت خودروها را داشت، دستگیر کردند.

وی افزود: پس از انتقال متهم به کلانتری و بررسی موضوع، وی به دلیل نداشتن ادله کافی برای مجرم بودنش و عدم ارتکاب جرم آزاد شد.

سرهنگ منصوری تصریح کرد: پس از چند روز، ماموران گشت کلانتری دوباره این فرد را رویت می‌کنند که متهم به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار می‌کند.

وی افزود: متهم پس از دقایقی توسط ماموران کلانتری دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده وی به چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان شهریار اعتراف کرد.

به گفته رئیس کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه، متهم که دارای ۶ فقره سابقه سرقت خودرو در سطح شهرستان شهریار است با ترفند مسافر و با به همراه داشتن یک عدد ویلچر اقدام به سوار شدن خودروهای شخصی کرده و در یک فرصت مناسب با تهدید کردن راننده، خودروی وی را به سرقت می‌برده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها