أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۸۷۸۴
زمان انتشار: ۱۵:۳۱     ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
وزارت بهداشت اسرائیل امروز (جمعه) اعلام کرد طی بیست‌ و چهار ساعت گذشته ۸۱۹ نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شدند که نسبت به روز گذشته شاهد افزایش چشمگیری بوده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: وزارت بهداشت اسرائیل امروز (جمعه) اعلام کرد طی بیست‌ و چهار ساعت گذشته ۸۱۹ نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شدند که نسبت به روز گذشته شاهد افزایش چشمگیری بوده است.

با احتساب تعداد ابتلاهای جدید، شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در اسرائیل به ۷۰۳۰ نفر افزایش یافت که حال ۱۱۵ نفر از آنها وخیم است.

همچنین با جان باختن هفت نفر دیگر، تعداد قربانیان کرونا در اسرائیل نیز به ۳۶ نفر افزایش یافت.

این افزایش، بزرگترین جهش تعداد مبتلایان و تلفات روزانه ویروس کرونا از زمان سرایت آن به اسرائیل است.

پیشتر گزارش شده بود «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل و «یوسی کوهن» رئیس موساد به دلیل ارتباط با وزیر بهداشت این رژیم که به کرونا مبتلا شده، در قرنطینه خانگی قرار گرفتند.

این در حالی است که گزارش محرمانه‌ای در پارلمان اسرائیل (کنست) نشان می‌دهد که تل آویو برای مقابله با ویروس جدید کرونا، تجهیزات درمانی کافی ندارد.

وزارت جنگ اسرائیل نیز به دلیل کمبود تجهیزات مقابله با ویروس کرونا، مجبور به تغییر کاربری کارخانه موشک‌سازی به کارگاه تولید دستگاه تنفسی شد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها