يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۸۸۴۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
سریال «زیر پای مادر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه‌کنندگی زینب تقوایی و نویسندگی سعید نعمت‌اله از یکشنبه ۱۷ فروردین برای آی‌فیلمی‌ها پخش می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، مجموعه تلویزیونی «زیر پای مادر» از فردا هر شب به‌جز پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود.

کامبیز دیرباز، بهناز جعفری، پریوش نظریه، علیرضا آرا، بهزاد فراهانی، مریم بوبانی، حمیدرضا هدایتی، مهدی سلطانی، مجید واشقانی، نوید خداشناس، مجید نوروزی، درسا بختیار، مهدیه نساج، پاوان افسر، آزاده سدیری، نوید خداشناس، داریوش سلیمی، عبدالحمید نوروزی، علی محسنی، پویاجانفزا، آتیلا پسیانی، سهند دستوری از بازیگران این سریال بوده‌اند.

 «زیر پای مادر»  داستانی خانوادگی و چندوجهی دارد و اتفاقات رخ‌داده میان اعضای یک خانواده را به تصویر می‌کشد.

مخاطبان آی‌فیلم می‌توانند بازپخش این مجموعه تلویزیونی را در ساعت‌های ۰۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد تماشا کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها