أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۸۸۶۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
یکی از وب سایت‌های تحلیل میزان اینترنت در جهان اعلام کرد که در ایام قرنطینه، کشور ایران بالاترین میزان مصرف اینترنت را به خود اختصاص داده است.
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، همزمان با شيوع بيماري كوييد١٩ استفاده از اينترنت به طرز چشمگيري افزايش پيدا كرد و همين امر باعث شد به درخواست وزير ارتباطات برخي شركت هاي اينترنتي به مدت محدود اينترنت رايگان در اختیار مشتركين ثابت خود در نظر بگيرند. بسیاری از شرکت‌ها به کارکنان خود اعلام کرده‌اند که به جای حضور در محل کار از طریق اینترنت به انجام کار‌های روزمره خود بپردازند و دانشجويان و دانش اموزان به آموزش مجازي روی بیاورند که همین امر باعث شد استفاده از اینترنت به طرز محسوسی افزايش داشته باشد.

یکی از وب سایت‌های تحلیل میزان اینترنت در جهان اعلام کرد که در ایام قرنطینه، کشور ایران بالاترین میزان مصرف اینترنت را به خود اختصاص داده است.

به همين منظور شركت ارتباطات سيار با بسته‌هاي مختلف اينترنت همراهي مشتركان خود را در ايام قرنطينه تنها نگذاشته است و بسته‌های اینترنت همراه اول با زمان ها و حجم های متنوع، جهت پاسخ گویی به طیف گسترده مشترکین طراحی كرده است. مشترکین می‌توانید با فعالسازی بسته مناسب خود، علاوه بر مدیریت هزینه ، از شبکه پرسرعت اینترنت همراه اول بهره مند شوید. در اين گزارش به معرفي يكي از بسته‌هاي پركاربرد مشتركين يعني بسته آلفا+ مي پردازيم.

بسته‌های آلفا+ بسته‌های پر سرعت نوترینو هستند که با سرعتی بالا شرایط استفاده اختصاصی و حرفه ای را از اینترنت 3G و 4G را امکانپذیر می نمایند. اشخاصی که فایل های دارای حجم بالا ارسال و یا دریافت می کنند ، تماس های صوتی و یا ویدیویی با اپلیکیشن های گوناگون اینترنتی انجام می دهند ، از برنامه های صوتی و تصویری اینترنتی استفاده می نمایند و یا علاقمند به داشتن اینترنت با سرعت بالا هستند ، بسته­ های آلفا+ بهترین گزینه برای آن‌ها هست. همچنین بسته‌های آلفا+ تنوع گوناگونی برای پاسخگویی به مصرف های متنوع دارند ، شما می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید.

همه چیز درباره بسته‌های آلفا+

بسته‌های کوتاه مدت آلفا+:

بسته‌های کوتاه مدت (بسته  های یک روزه و هفت روزه) فاقد تمدید خودکار (حجمی و زمانی) هستند. این بسته‌ها با هزینه کم در اختیار مشترکین کم مصرف قرار میگیرد.

در صورت اتمام بسته و نداشتن بسته رزرو، مصرف با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

بسته‌های ماهانه آلفا+:

بسته‌های ماهانه آلفا+ یکی از پرطرفدارترین بسته‌های اینترنت همراه اول هست. این بسته با توجه به تنوع بالا و قیمت مناسب مورد توجه اکثر مشترکین قرار دارد. با توجه به اینکه برخی بسته‌های ماهانه دارای ترافیک هستند مزید بر علت شده است. برای مثال بسته ماهانه 7 گیگابایت + 700 مگابایت هدیه صبحانت سی روزه، علاوه بر 7 گیگابایت خریداری‌شده، 700 مگابایت ترافیک هدیه دارد که در ساعات 6صبح تا 12ظهر قابل استفاده هست.

بسته‌های جدید ماهانه، دارای دو بخش ترافیک بین‌الملل و داخلی هستند. حجم این بسته‌ها شامل دو بخش، ترافیک داخلی (قابل استفاده در سایت‌ها و پیام‌رسان‌های منتخب داخلی و ترافیک بین‌الملل (قابل استفاده در ترافیک داخلی و بین‌الملل) است. به‌عنوان‌مثال بسته 5گیگابایت بین‌الملل + 10گیگابایت داخلی، دارای 5گیگابایت ترافیک قابل استفاده در کلیه سایت‌های داخلی و بین‌المللی و 10گیگابایت ترافیک قابل استفاده در سایت‌ها و پیام‌رسان‌های منتخب داخلی است.

تنوع این بسته‌ها را می‌توانید با شماره‌گیری *100*2# ببینید و بسته به نیاز خود آن را خریداری کنید.

بسته‌های بلندمدت آلفا+:

بسته‌های بلندمدت به‌صورت دوماهه، سه‌ماهه، چهارماهه، شش‌ماهه و یک‌ساله می‌باشند که مشترکین می‌توانند با شماره‌گیری *100*4# آن‌ها را مشاهده و خریداری نمایند.

بسته‌های صبحانت و شبانت آلفا+:

بسته‌های صبحانت(قابل استفاده از 6صبح تا 12ظهر) و شبانت (قابل استفاده از 2صبح تا 7 صبح) برای سلیقه‌های خاص مشترکین و با هزینه کم طراحی‌شده است که مشترکین می‌توانند با شماره‌گیری *100*3# آن را مشاهده و خریداری نمایند.

همچنین برای مشاهده تعرفه و مدل بسته‌ها می‌توانید به لینک زیر نیز مراجعه نمایید:

معرفی و فعالسازی بسته‌های اینترنتی همراه اول

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها