يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۸۸۷۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
بنا بر اعلام سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برنامه هنری برگزارشده در بیمارستان رازی برای قدردانی از کادر درمانی استان بوده است.

به گزارش پایگاه 598، محمدرضا نقی پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری مراسم جشن برای کادر درمانی استان گیلان اظهار کرد: از روزهای اول شیوع کرونا‌ در استان گیلان کادر درمانی بیمارستان‌های این استان به‌ویژه بیمارستان رازی رشت به‌طور شبانه‌روزی در حال فعالیت بوده و باید از آنان قدردانی می‌شد.

وی با تکذیب برگزاری جشن پایان کرونا در استان گیلان گفت: یک گروه و شرکت هنرمند خصوصی برای قدردانی از کادر درمانی استان و یک برنامه هنری را با هماهنگی‌های لازم در محوطه بیمارستان رازی برگزار کردند و این به معنای جشن پایان کرونا در گیلان نیست.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اذعان به اینکه مردم باید همچنان کرونا را جدی بگیرند، تصریح کرد: کرونا در کشور هنوز وارد مرحله کنترل نشده است و‌ باید مردم همچنان مراقبت‌های پزشکی را رعایت و خود قرنطینه کردن را اجرایی کنند.

نقی پور با ابراز نگرانی از امکان بازگشت موج دوم کرونا در حد گیلان افزود: امروز ترددها در شهرستان رشت نسبت به‌روزهای گذشته با افرایش مواجه بوده است که ما را بسیار نگران کرده است و اگر مردم کرونا را جدی نگیرند موج دوم آن آغازشده و کنترل آن بسیار سخت می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها