يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۸۸۸۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
رئیس کل بانک مرکزی گفت:
پیشنهاد بانک مرکزی مبنی بر اعطای وام یک میلیون تومانی اعتبار خرید به ۲۳ میلیون خانوار یارانه‌بگیر با نرخ ۱۲ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه با تنفس چهار ماهه به تصویب ستاد اقتصادی دولت رسید، که در اسرع وقت اجرایی خواهد شد.
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه 598، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

چند نکته را به اطلاع مردم عزیز می رسانم: بانک مرکزی از طریق کاهش ۲۵۰ هزار میلیارد ریالی ذخیره قانونی بانک‌ها و با همراهی بانک‌ها امکان تامین اعتبار ۷۵۰ هزار میلیارد ریالی با نرخ ۱۲ درصد را فراهم ساخته است.

پیشنهاد بانک مرکزی مبنی بر اعطای وام یک میلیون تومانی اعتبار خرید به ۲۳ میلیون خانوار یارانه‌بگیر با نرخ ۱۲ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه با تنفس چهار ماهه به تصویب ستاد اقتصادی دولت رسید، که در اسرع وقت اجرایی خواهد شد.

با تایید مقام معظم رهبری یک میلیارد یورو برای پشتیبانی از هزینه‌های عمدتاً درمانی ناشی از کرونا اختصاص یافت. بانک مرکزی با خرید این مبلغ ارزی، معادل ریالی آن را در اختیار سازمان برنامه خواهد گذاشت.

امروز در جلسه‌ای در حضور معاون اول رئیس جمهور، برنامه‌ریزی لازم برای تامین دارو و کالاهای اساسی سال ۹۹ انجام شد.

درخواست بانک مرکزی برای دسترسی به حق خود در صندوق بین‌المللی پول و استفاده از آن برای کمک به برنامه مقابله با مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، در جریان مراحل اداری است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۸ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
۰
۰
سلام!آقای همتی مگرشمانگفتی که قسط وام ها سه ماه عقب می افتد امروز از بانک رفاه زنگ زدند وگفتند بیا قسط ها رابده بهش گفتم مگر دولت تصویب نکرد که اقساط بعلت کورنا سه ماه عقب می افتد اقای همتی حقیر سال97و98 وام گرفتم برای خریدجهیزیه دخترم ایا این قانون شامل حال من نمی شود(بانک رفاه کوهپایه)حقیر حقوقم یک میلیون پانصد نود هزارتومان هست که یک میلیئن دویست هزار تومان آن قسط هست ایا این قانون هم به نفع یک عده ی خاص میباشد حال می فهمم چرا یک عده از پروتکلهای دولت سرپیچی می کنندبه علت اینکه این قوانین را شما فقط تصویب می کنیدوزیر مجموعه تان ازان بی خبرند متاسفم
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
۰
۰
ها ؟!
12 درصد سود؟!
متوجه نمیشم!
این ربا نیست؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها