يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۸۹۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بعد از یک دوره وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، و با پایان یافتن غربالگری نمایندگان توسط بسیج جامعه پزشکی کشور، امروز - نوزدهم فرودین ماه برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری ایسنا: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بعد از یک دوره وقفه به دلیل شیوع ویروس کرونا، و با پایان یافتن غربالگری نمایندگان توسط بسیج جامعه پزشکی کشور، امروز - نوزدهم فرودین ماه برگزار شد.

 بنابر اعلام روابط عمومی بسیج جامعه پزشکی کشور، باتوجه به این که بنا بر توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا برای جلوگیری از اشاعه ویروس کرونا، جلسات علنی مجلس شورای اسلامی تشکیل نمی‌شد، بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن رایزنی با مسئولان امر در نظر گرفت تا با استفاده از آزمایشگاه بیولوژیکی سیار خود که در روزهای گذشته رونمایی شد، به غربالگری 270 نماینده مجلس و دیگر کارکنان پارلمان بپردازد.

تست کرونای بسیج پزشکی از نمایندگان مجلس

نتیجه چنین اقدامی، انجام تست ها و آزمایشات فشرده با حضور پزشکان و نیروهای بسیج جامعه پزشکی در ساختمان مجلس و در نهایت ارائه لیستی از نمونه های مثبت و منفی بیماری کووید 19 به ساختمان اداری پارلمان بود.

بنابراین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز درحالی بعد از بیش از یک ماه دوباره تشکیل شد که نمایندگان و سایر کارکنان آن توسط آزمایشگاه بیولوژیک سیار بسیج جامعه پزشکی کشور غربالگری شده اند و خوشبختانه نسبت به این حضور حداکثری جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها