أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۸۹۵۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
حداقل ارزش هر سفارش خرید سهام از طریق سامانه معاملات برخط به استثنای سفارش‌ها در روز عرضه اولیه از امروز ۵۰۰ هزار تومان است.

به گزارش پایگاه 598، حداقل ارزش هر سفارش خرید سهام از طریق سامانه معاملات برخط به استثنای سفارش‌ها در روز عرضه اولیه، از امروز(چهارشنبه) از ۱۰۰ هزار تومان به ۵۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

این بدان معنا است که سرمایه‌گذاران برای خرید سهام شرکت‌ها که پیش از این ۱۰۰ هزار تومان بود، از امروز باید دست کم ۵۰۰ هزار تومان سفارش خرید به ثبت برسانند.

بر اساس مصوبه سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت‌های کارگزاری موظف هستند نسبت به اعمال این محدودیت در زیرساخت‌های برخط اقدام کرده و همزمان با اعمال به مشتریان اطلاع‌رسانی کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها