يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۹۰۱۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
وزیر بهداشت در نامه ای به رییس سازمان بسیج ضمن قدردانی از همکاری بسیجیان در غربالگری ۷۰ میلیون نفر از مردم ، از شروع گام دوم بسیج ملی در کشور خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین ضمن قدردانی از همکاری ایشان در غربالگری 70 میلیون نفر از مردم کشور در گام اول بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا، شروع گام دوم این طرح ملی در کشور را اعلام کرد.

متن این نامه به این شرح است:
 
برادر ارجمند سردار غلامرضا سلیمانی
رییس محترم سازمان بسیج مستضعفین
 
ضمن تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و قدردانی از ابراز محبت آن برادر دلسوز بسیجی نسبت به اینجانب و همکارانم در نظام سلامت به استحضار می رسانم تاریخ این سرزمین فداکاری‌های مخلصانه عزیزان بسیجی را در کلیه عرصه های خدمت به‌خصوص تلاش‌های حیرت‌انگیز بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا را که با هم توانستیم بیش از 70 میلیون از مردم کشورمان را غربالگری کنیم، از یاد نخواهد برد.

گام دوم بسیج ملی مبارزه با بیماری کرونا که در کنار هم موارد شناسائی شده قبلی را پیگیری می کنیم، افراد مرتبط با آنان را که علامت ندارند تحت آزمایش قرار می دهیم و نظارت بر اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند را پایش می نمائیم، همچون گام اول دستاورد بی بدیل دیگری برای جمهوری اسلامی ایران در عرصه ملی و جهانی به ثبت خواهد رساند و بی شک موجب خرسندی مردم شریف، مقام معظم رهبری ، مسدولین دلسوز و حضرت ولی عصر (عج) خواهد شد.

توفیق، عزت و سربلندی حضرت‌عالی و همه بسیجیان عزیز را از خداوند بزرگ مسالت دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها