أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۹۰۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۲۳ فروردين ۱۳۹۹
قربانیان ویروس کرونا در فرانسه به ۱۳ هزار و ۱۹۷ نفر رسید که از این میان، سهم مراکز نگهداری از سالمندان ۴ هزار و ۵۹۹ نفر است.
به گزارش پایگاه 598، مهر به نقل از رویترز: شمار قربانیان ویروس کرونا در فرانسه با ۸ درصد افزایش یا به عبارتی ۹۸۷ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۱۳ هزار و ۱۹۷ نفر رسید که بخشی از این افزایش نتیجه شدت گرفتن مرگ و میر در سرای سالمندان است.

شمار مبتلایان نیز با ۷ هزار و ۱۲۰ نفر افزایش، به ۱۲۴ هزار و ۸۶۹ نفر رسیده است حال آنکه ظاهراً در این ارقام، شمار مبتلایان به کرونا در مراکز نگهداری از سالمندان لحاظ نشده است.

حتی انتظار می‌رود آمار مبتلایان از این هم بیشتر شود چرا که تاکنون نزدیک به ۵ هزار خانوار، دولت را در جریان مواردی از ابتلا خارج از نظارت بیمارستان قرار داده‌اند.

گفته می‌شود که حال ۷ هزار و ۴ نفر از مبتلایان فرانسوی وخیم است و به مراقبت‌های ویژه نیاز دارند.

اگرچه آمار دقیق مبتلایان در سرای سالمندان اعلام نمی‌شود؛ اما با توجه به داده‌های ارائه شده از سوی برخی مراکز نگهداری از سالمندان، این رقم با ۹ درصد افزایش، ۳۴ هزار و ۱۹۳ نفر اعلام می‌شود.

شمار قربانیان سرای سالمندان نیز با ۴۳۳ نفر افزایش، به ۴ هزار و ۵۹۹ نفر رسیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها