کد خبر: ۴۶۹۰۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
با اعلام دکتر مریم بهجتی (سرپرست هیئت اسکواش استان تهران) ، پویش شکست کرونای این هیئت راه اندازی شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پیشرو اسپرت، پویش (ما کرونا را شکست میدهیم ) هیئت اسکواش استان تهران با اعلام رسمی سرپرست هیئت استان، رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

دکتر بهجتی ضمن تبریک سال نو و فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت ولیعصر (عج) و با قدردانی از اقدمات و جانفشانی جامعه پزشکان و پرستاران و کادر درمانی کشور در پیشگیری از ویروس کرونا بیان داشت هیئت اسکواش استان تهران نیز با راه اندازی این پویش با کمک جامعه این ورزش در سطح استان تلاش خواهد کرد به شکست ویروس کرونا کمک نماید.

همچنین پیرو این خبر  دکتر سید صادق صالحی دبیر هیئت اسکواش استان تهران  خبر از انتشار پوستر های این پویش توسط  هیئت  استان تهران را داد.

همچنین دکتر صالحی از ورزشکاران تهرانی  دعوت کرد تا عکس های ورزشی خود را در رشته اسکواش ، پدل و راکت بال با مضمون شکست ویروس کرونا (مانند عکس های ذیل) ادیت کرده و به آدرس صفحه رسمی هیئت در اینستاگرام به آدرس ( teharn.squash ) ارسال نمایند.

همچنین از طرف هیئت اسکواش استان تهران به سه عکس برتر که بیشترین رای را در صفحه اینستاگرام این هیئت کسب نمایند به ترتیب  لوح تقدیر و نفر اول مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰ ریال ، نفر دوم ۱۰۰۰۰۰۰ ریال و نفر سوم ۵۰۰۰۰۰ ریال اهدا خواهد کرد.

همچنین مهلت ارسال آثار تا پایان قرنطینه خانگی و بازگشایی باشگاه های ورزشی خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها