کد خبر: ۴۶۹۱۱۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
وکیل محمدعلی نجفی گفت: نجفی در تاریخ ۳۰ اسفند تست کرونا داد که نتیجه تست وی منفی بود اما همچنان خطر وجود دارد و نباید این گونه برداشت کرد که چون یکبار نتیجه تست منفی بوده، آقای نجفی کرونا نخواهد گرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایلنا: وکیل محمدعلی نجفی گفت: نجفی در تاریخ ۳۰ اسفند تست کرونا داد که نتیجه تست وی منفی بود اما همچنان خطر وجود دارد و نباید این گونه برداشت کرد که چون یکبار نتیجه تست منفی بوده، آقای نجفی کرونا نخواهد گرفت.

حمیدرضا گودرزی، وکیل محمدعلی نجفی در خصوص آخرین وضعیت موکلش، اظهار کرد: امروز ما به دیوان عالی کشور مراجعه کردیم که پرونده به دادگاه کیفری استان ارجاع شود اما متاسفانه هنوز دستور ارجاع پرونده به دادگاه کیفری استان داده نشده و قرار وثیقه نیز مورد قبول واقع نشده است.

وی افزود: همه مراجعات ما از بالاترین مراجع قوه قضاییه است؛ به ریاست قوه قضاییه، معاون اول، رئیس کل دادگستری، سرپرست دادگاه کیفری استان و دادستان عمومی تهران مراجعه شده است اما قرار وثیقه تا امروز تأیید نشده در حالی که این عدم تأیید، عملی است که کاملاً در تضاد با قوانین موضوعه و خلاف قانون است یعنی طبق قانون قرار وثیقه باید به محض معرفی تأیید شود.

گودرزی در خصوص اظهارات سخنگوی قوه قضاییه مبنی بر اینکه هیچ یک از هم‌بندی‌های نجفی مبتلا به کرونا نیست، گفت: یکی از هم سلولی‌های آقای نجفی مشکوک به کرونا بود که به بیمارستان طالقانی منتقل شد و نتیجه تست کرونای او نیز مثبت اعلام شد و سپس به زندان اوین بازگردانی شده و در حال حاضر در بخش قرنطینه زندان اوین است. سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد که در حال حاضر در بند آقای نجفی کرونایی نداریم.

وی ادامه داد: طبیعتاً الآن در بند آقای نجفی کرونایی نداریم چون آن شخص به بخش قرنطینه منتقل شده است. آقای نجفی نیز چندین بار علائم سرماخوردگی یا کسالت داشته‌اند و در ۳۰ اسفند تست کرونا دادند که نتیجه تست ایشان منفی بود اما در معرض خطر هستند و نباید این گونه برداشت کرد که چون یکبار نتیجه تست منفی بوده، آقای نجفی کرونا نخواهد گرفت. با شرایط سنی و جسمی آقای نجفی خطر مرگ ایشان را تهدید می‌کند؛ بنابراین پذیرش قرار وثیقه ایشان استدعای ماست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها