يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۹۱۲۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۴     ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران خبر داد و گفت: بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۱ استان کشور گزارش شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایلنا، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران خبر داد و گفت: بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۱ استان کشور گزارش شده است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ، فقط ورود افراد بومی و ساکن هر استان طبق کارت ملی ، پلاک و بیمه نامه خودرو ، به آن استان مجاز هستند.

وی درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی ادامه داد: تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است همچنین در محورهای چالوس و فیروزکوه بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات، در محور هراز و آزادراه قزوین-رشت بارش باران و در آزادراه تهران-شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل پایانه کلانتری تا پل کلاک و در محور شهریار-تهران محدوده شهرقدس سنگین گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی درباره آخرین وضعیت جوی تصریح کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان و بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، قزوین، کردستان، کرمانشاه، کرمان، مازندران، گیلان و گلستان گزارش شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها