أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۹۱۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
سخنگوی دولت گفت: هر گونه اتخاذ سیاست در بازگشایی و رفع محدودیت‌ها مبتنی بر دیدگاه کارشناسان خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا: سخنگوی دولت گفت: هر گونه اتخاذ سیاست در بازگشایی و رفع محدودیت‌ها مبتنی بر دیدگاه کارشناسان خواهد بود.

«علی ربیعی» ظهر روز دوشنبه در نخستین نشست خبری حضوری با خبرنگاران در ساختمان ریاست جمهوری، گفت: تمامی سیاست‌های مقابله با کرونا با نظر وزارت بهداشت و کارشناسان سلامت دنبال می‌شود، هر گونه اتخاذ سیاست در بازگشایی‌ها، رفع محدودیت‌ها مبتنی بر دیدگاه کارشناسی و نظر نهایی مسوولان سلامت است.

سخنگوی دولت ادامه داد: خوشبختانه کارشناسان ما در حوزه سلامت، کارشناسان در بهداشت محیط کار امروز با همکاری اتاق های ذی‌ربط تشکل‌های صنفی و اقتصادی و تولیدی در کنار هم انبوهی از پروتکل‌های بهداشتی را تولید کردند.

ربیعی افزود: ما از این پس کار در کارخانه‌ها ،صنوف و حتی شیوه کار در ادارات را مبتنی بر پروتکل‌ها خواهیم گذاشت این امری است که نیازمند همکاری، آموزش‌پذیری، نظارت و کنترل دستگاه‌های بازرسی ماست.

وی گفت: این پروتکل ها در اختیار اسناد مختلف قرار گرفته است؛ فکر می کنیم موفقیت این سیاست‌ها در گرو همکاری کامل واحدهای صنفی با این پروتکل‌ها است.

ربیعی ادامه داد: همکاری کامل و رعایت شهروندان لازمه دنبال کردن سیاست حفظ جان و سلامت و در کنار آن حفظ جان و معیشت مردم است، ما برای حفظ سلامت و جان مردم برابر کرونا و عوارض و تبعات اقتصادی و اجتماعی آن، از جان مردم مقابل کرونا و تبعات ناشی از فشار و سنگینی کرونا بر اقتصاد باید محافظت کنیم.

دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهوری گفت: دولت در ادامه طرح هوشمند، مدام در حال رصد است و با توجه به شرایط پویای بیماری بر آخرین تحولات جهانی اشراف داشتیم و سیاست‌های خود را بر اساس تجارب دانش بشری ارتقا داده ایم.

ربیعی ادامه داد: باید در نظر داشته باشیم اطلاعات جهانی هم درباره این بیماری اندک است و جهان با یک بیماری نادر مواجه شده است؛ از این رو دولت هر دانشی در هر جای جهان در مبارزه با شیوع این ویروس و برنامه‌های اقتصادی که دنبال می‌شود استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: هدف از این اقدامات ریشه‌کن کردن کامل ویروس است، به لحاظ علمی دستیابی به چنین هدفی ممکن نیست مگر با وجود ظرفیت‌های درمانی کشور و ایجاد فرصت کافی برای تطبیق زیرساخت‌های بهداشتی و استراتژی‌های با شرایط جدید این کار امکان‌پذیر است.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در کشور دو نشست خبری قبلی سخنگوی دولت از ابتدای سال ۹۹ به شکل کنفرانس ویدیویی و ارتباط تصویری با خبرنگاران برگزار شد و جلسه امروز (دوشنبه ۲۵ فروردین) سومین نشست خبری ربیعی در سال ۹۹ و نخستین جلسه با حضور خبرنگاران با رعایت «فاصله گذاری هوشمند اجتماعی» برگزار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها