أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۹۱۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۲۵ فروردين ۱۳۹۹
بازیکنان بی قرارداد آبی پوشان؛
در کنار همه مشکلاتی که این روزها باشگاه استقلال را تهدید می کند کادر مدیریتی این مجموعه باید از حال به فکر بازیکنانی باشند که در پایان این فصل بازیکن آزاد می شوند.
به گزارش پایگاه 598، مدیرعامل جدید باشگاه استقلال که این روزها خبر تلاش‌هایش برای عقد قرارداد با اسپانسر و تهیه پول از هر طریقی، از باشگاه به بیرون منتشر می شود، باید بداند در کنار تهیه پول برای پرداخت بدهی شاکیان خارجی و از آن مهمتر بازیکنان فعلی و کادر فنی استقلال، باید به فکر تمدید قرارداد بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است هم باشد. بازیکنانی که هفته به هفه به آزاد شدن شان نزدیک تر می شوند و قطعا از امروز به فکر تیم های بعدی یا تمدید قراردادشان با استقلال به روش دلخواه خود هستند. قطعا پیش‎دستی باشگاه در این زمینه، فرصت برنامه ریزی و تفکر دقیق تر را از بازیکنان خواهد گرفت. نفراتی که هر یک مهره هایی تأثیرگذار هم محسوب می شوند.

** لطف فیفا به سعادتمند!

به تازگی و در پی انتشار اخباری که فدراسیون بین المللی فوتبال برای کنفدراسیون‌های تحت نظارتش ارسال کرده، مشخص شد با توجه به تعویق اجباری لیگ های فوتبال به خاطر شیوع بیماری کرونا امسال، مهلت پایانی قرارداد بازیکنان باشگاه‌های حرفه‌ای، نیمه حرفه ای و حتی آماتور، زمانی در نظر گرفته می شود که مسابقات لیگ در هر کشور به پایان برسد. از این رو احمد سعادتمند که در شرایط بدی (روزهای پر از مشکل باشگاه) به عنوان مدیرعاملی استقلال منصوب شده این فرصت بیشتر را خواهد داشت که به جای سی‎ام ژوئن، از حالا تا زمانی که لیگ به پایان برسد فرصت دارد روی موضوع قرارداد بازیکنان رو به اتمام کار کند. با این حال باز هم نباید بیکار بنشیند.

** ۸ بازیکن، ۷ ستاره بی قرارداد!

با نگاهی کلی به لیست بازیکنان تیم استقلال از سید حسین حسینی در ابتدای لیست به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم استقلال تا محمد بلبلی به عنوان آخرین نفر در این فهرست، متوجه می شویم که تنها ۸ بازیکن هستند که قرارداد آنها با استقلال در پایان فصل جاری به اتمام می رسد. در این بین اسامی شاخصی بر می خوریم که هریک از آنها می‌توانند جزو ستاره های تیم استقلال محسوب شوند. ستاره هایی تاثیر گذار که حضورشان در هر تیمی در لیگ برتر مؤثر خواهد بود. گرچه یک نفر از این لیست ۸ نفره شاید ستاره نباشد اما او هم جزو بازیکنان تاثیرگذار فصل های گذشته استقلال محسوب می‌شده است. البته تکلیف بازیکنان خارجی هم که از این بحث جداست.

** دو مدافع فیکس!

استقلال در جمع بازیکنان خط دفاعی اش ۲ بازیکن را در پایان مهلت قراردادی‌شان با استقلال می‌بیند. روزبه چشمی و محمد دانشگر که هر دو با پایان فصل جاری لیگ برتر دیگر قراردادی با این تیم نخواهند داشت. دو بازیکنی که هر زمان مصدوم یا محروم نبودند فیکس در ترکیب تیم به میدان می رفتند.

** ۴ هافبک سرشناس!

همچنین در خط هافبک تیم استقلال فرشید باقری، علی کریمی، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی را باید به عنوان بازیکنان بدون قرارداد دانست. چهار بازیکنی که هر یک می توانند نقشی به‎سزا در موفقیت تیم استقلال ایفا کنند و در همین فصل و فصول اخیر جزو نفرات ارزشمند این تیم محسوب می شدند.

** ۲ مهاجم لبه تیغی!

این تیم در خط حمله نیز مرتضی تبریزی و محسن کریمی را جزو بازیکنان بدون قرارداد خود می بیند. گرچه محسن کریمی ماه‌هاست که پایش به توپ نخورده و به دلیل جراحی زانو فقط اسمش در لیست استقلال قرار داشته است. از طرفی مرتضی تبریزی هم ماه‌هاست که گلی برای استقلال به ثمر نرسانده است. با این حال هر دوی این بازیکنان جزو نفرات شاخص در لیست تیم استقلال محسوب می‌شوند که همین الان تیم هایی در لیگ آرزوی داشتن آنها را دارد.

** کمیته نقل و انتقالات کجاست!

سوالی که قطعاً احمد سعادتمند این روزها باید از خود بپرسد این است که در کنار کمیته‌های قبلی و تازه تاسیس در دپارتمان کلی باشگاه استقلال، آیا فکری درباره کمیته نقل و انتقالاتی باشگاه‎اش کرده است؟ آیا سعادتمند می داند با چشم بر هم زدنی به روزهایی خواهد رسید که بازیکنان استقلال با در دست داشتن برگه قرارداد ضمن طلب باقیمانده پول فصل جاری و یا فصول قبلی‎شان خواستار روشن کردن تکلیف قراردادشان هستند و به دفترش مراجعه می کنند؟ بی گمان حالا که فوتبالی برگزار نمی‌شود احمد سعادتمند باید به این موضوع به طور جدی تر فکر کند. آنچنان که می بینیم و می شنویم برخی باشگاه ها چه در داخل و چه خارج، از حالا کار نقل و انتقالات تابستانی را استارت زده و درصدد یارگیری هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها