يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۹۱۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۴     ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
برخی از فرماندهان محور مقاومت در کشورهای مختلف پس از گذشت صد روز از ترور سردار سلیمانی و ابومهدی در فرودگاه بغداد توسط نیروهای آمریکایی معتقدند که این جنایت نه تنها اهداف آمریکا را محقق نکرد، بلکه منجر به اتحاد بیشتر محور مقاومت شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، شبکه لبنانی المیادین به مناسبت صد روزه شدن شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمان آن ها در فرودگاه بغداد توسط آمریکا، گفت و گوهایی با محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن و سعد السعدی، عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق عراق و همچنین ماهر الطاهر، یکی از فرماندهان جبهه مردمی فلسطین انجام داده است.

محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن در این گفت و گو تاکید کرد: هر ضربه ای که به محور مقاومت وارد شود این محور قوی تر از قبل از آن خارج می شود.

آمریکا همواره به دنبال ترور شخصیت هایی است که خواهان آزادسازی کشورهای خود هستند. آمریکا با ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس نتوانست اهداف راهبردی خود را محقق کند و این جنایت منجر به اتحاد محور مقاومت در جبهه های نبرد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پس از عملیات ترور سردار سلیمانی و ابومهدی وجود نیروهای آمریکایی در عراق مورد تهدید قرار گرفت، خاطرنشان کرد: قوی ترین پاسخ به این جنایت اتحاد محور مقاومت در ایران، عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین بود.

البخیتی همچنین تاکید کرد که هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد آمریکا توسط ایران معادلات درگیری میان محور مقاومت و آمریکا را تغییر داد.

از سوی دیگر سعد السعدی، عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق عراق در گفت و گو با این شبکه لبنانی تاکید کرد: ترور فرماندهان شهید نه تنها عراق بلکه محور مقاومت و کشور های آن را هدف قرار داد.

وی افزود: محور مقاومت امروز متحدتر از قبل شد و آمادگی آن برای مقابله با پروژهای آمریکا بیشتر شده است.

السعدی همچنین خاطرنشان کرد: نیروهای آمریکا در نهایت مجبور خواهند شد که از منطقه خارج شوند.

عضو دفتر سیاسی جنبش عصائب اهل الحق همچنین تاکید کرد که عملیات ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در راستای تحقق معامله قرن انجام شد.

در همین راستا، ماهر الطاهر، یکی از فرماندهان جبهه مردمی فلسطین در گفت و گوی خود با المیادین تاکید کرد: سردار سلیمانی به نمادی بزرگ در سطح جهان تبدیل شد و ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس نتایج معکوسی برای واشنگتن به دنبال داشت زیرا واشنگتن نتوانست اهداف خود را محقق کند.

وی افزود: جنایت ترور سردار سلیمانی و ابومهدی نتوانست اهداف آمریکا را محقق کند؛ زیرا صحبت های جدی برای خروج نیروهای آمریکایی از عراق آغاز شده است و این ترور همچنین منجر به اتحاد بیشتر محور مقاومت شد.

سعد السعدی همچنین خاطرنشان کرد که جنایت ترور فرماندهان شهید نشان دهنده به تنگنا رسیدن واشنگتن در برابر پیشرفت راهبردی محور مقاومت در منطقه است و ایران با هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد توانست پاسخ محکمی به آن ها بدهد زیرا واشنگتن جرات پاسخ به این حمله را نداشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها