أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۹۲۱۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
مدیر برنامه مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه ریوآوه پیشنهاد اسپورتینگ به موکلش را تایید کرد.
به گزارش پایگاه 598، این روزها رسانه های پرتغال خبر انتقال مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه ریوآوه پرتغال به اسپورتینگ را مطرح می کنند.

در این راستا مدیر برنامه طارمی در مصاحبه با نشریه «رکورد» پرتغال درباره صحت این اخبار، گفت: بله، اسپورتینگ به دنبال طارمی است اما همچنان که می دانید مهدی با ریوآوه قرارداد دارد و در نتیجه باشگاه نیز در این موضوع تصمیم گیرنده است.

با وجود  اینکه وضعیت اقتصادی باشگاه ها این روزها به دلیل ویروس کرونا و توقف لیگ خوب نیست اما طارمی یکی از گزینه های اسپورتینگ در تابستان است. باشگاه پرتغالی برای جذب طارمی بسیار پافشاری نمی کند. ریوآوه در زمستان گذشته برای فروش این مهاجم ایرانی مبلغ 3.5 میلیون یورو درخواست کرده بود. بعد از مذاکره رئیس باشگاه اسپورتینگ با سران ریوآوه در نهایت از این خرید منصرف شد.

منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها