کد خبر: ۴۶۹۲۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
کاپیتان تراکتور برای سومین سال پیاپی به حضورش در این تیم ادامه می‌دهد.
به گزارش پایگاه 598، مسعود شجاعی که در شروع فصل ۹۷-۹۶ به حضور ۱۲ ساله‌اش در خارج از فوتبال ایران پایان داد و به تراکتور پیوست و یکی از نقل و انتقالات جذاب سالیان اخیر را رقم زد، همچنان تصمیم به ادامه حضور در این تیم به‌عنوان بازیکن دارد.

شجاعی طی دو فصل اخیر یکی از بازیکنان موثر تراکتور محسوب شده که حضورش کمک زیادی به نتیجه‌گیری این تیم کرده و با وجود ۳۵ ساله بودن، نشان داده از توانایی فنی بالایی برخوردار است و توانسته روی گل‌های این تیم با پاس و گلزنی تاثیرگذار باشد.

کاپیتان با تجربه تیم ملی ایران که در کنار بازی در تراکتور، یک رهبر در میانه میدان برای هم‌تیمی‌هایش به حساب می‌آید، موفق شده در این فصل ۴ گل به ثمر رساند و با ۴ پاس گل، بهترین پاسور تیمش باشد.

با توجه به سن و سالی که مسعود شجاعی دارد، طی ماه‌های اخیر بارها شایعه شده که قرار است به کادر فنی تراکتور اضافه شود، اما تا به امروز چنین اتفاقی رخ نداده و علاوه بر لیگ نوزدهم، فصل آینده نیز این بازیکن به حضورش در مستطیل سبز ادامه می‌دهد و به‌عنوان بازیکن در جمع سرخ‌پوشان فوتبال تبریز خواهد بود.

شجاعی در زمان پیوستن به تراکتور به همراه اشکان دژاگه قراردادی به مدت سه فصل با این باشگاه امضا کردند و به همین منظور این بازیکن تصمیم دارد تا پایان قراردادش قطعاً به‌عنوان بازیکن به فوتبالش در تراکتور و تیم ملی ادامه دهد و پس از آن برای حضور در عرصه مربیگری تصمیم‌گیری کند.
 
منبع: ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها