يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۹۲۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا؛
سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا تاکید کرد: دریافت کنندگان یارانه نقدی ۴۵۵٠٠ تومان نگران نباشند از امشب پیامک با سرشماره v.refsh برای اعلام درخواست به شماره همراه سرپرست خانوار ارسال می شود.

به گزارش پایگاه 598، «حسین میرزایی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: از امشب تا پایان هفته سرپرستان خانوار پیامک را دریافت می کنند و پس از آن باید کدملی را با شماره همراه سرپرست خانوار به شماره ۶٣۶٩ پیامک کنند. 

وی تاکید کرد: باید شماره همراه به نام سرپرست خانوار باشد زیرا این شماره تلفن در واقع شماره ارتباط دولت با یارانه بگیران است و اگر سیم کارت به نام سرپرست خانوار نیست با مراجعه به دفاتر خدماتی سیم کارت تهیه کنند. 

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا بیان کرد: آخرین لیست تمام خانوارهای یارانه بگیر  از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها در اختیار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفته است. 

وی افزود: سرپرستان خانوار تا یکشنبه ( ۳۱ فرودین ماه) فرصت دارند درخواست خود برای دریافت وام را به شماره ۶٣۶٩ ارسال کنند و این مهلت تمدید نمی شود سپس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  بررسی می کند که آیا شماره تلفن همراه به اسم سرپرست خانوار است و خانوار در لیست یارانه بگیران است یا نه اگر چنین باشد، لیست در اختیار سازمان هدفمندی یارانه ها قرار می گیرد و پرداخت با همکاری بانک ها انجام می شود.

میرزایی بیان کرد: چنانچه افراد پیامک های تبلیغاتی خود را بسته باشند، باز هم پیامک برایشان ارسال می شود و مردم نگران نباشند. همچنین چنانچه سرپرستان خانوار چند شماره تماس به نام خود داشته باشند برای تمام سیم کارت پیامک ارسال می شود. آن شماره تلفن همراهی که سرپرست خانوار با آن شماره کد ملی خود را پیامک می کند به عنوان شماره تلفن رسمی سرپرست خانوار نزد حاکمیت ثبت می شود و از این پس  هر پیامکی به آن شماره ارسال کند به منزله ابلاغ رسمی خواهد بود.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا تاکید کرد: هیچ سایتی برای ثبت نام وجودندارد. اگر در سایتی اعلام شد که برای ثبت نام مراجعه کنید کلاهبرداری است چرا که هیچ گونه سایتی برای این وام وجود ندارد.

وی درباره زمان واریز گفت: توضیحات جزییات  واریز برعهده سازمان برنامه و بودجه است وزارت کار تنها مسوول تطبیق اطلاعات خانوار و شماره تماس انها است. 

 میرزایی گفت: آن دسته از افرادی که به تازگی برای تفکیک یارانه نقدی از پدر ومادر خود اقدام کرده اند، حتی اگر هنوز یک ماه هم یارانه نقدی دریافت نکرده اند، در صورتی که مشمول باشند اطلاعات آنها در سازمان برنامه و بودجه وجود دارد.سازمان هدفمندی یارانه ساختار این خانواده ها وارد پروتکل کرده و لیست را در اختیار وزارت ارتباطات قرار داده است تا با سرشماره v.refah پیامک دریافت کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها