أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۹۳۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
نیروی هوایی آمریکا در سکوت و به صورت مخفیانه تمامی بمب‌افکن‌های خود را از جزیره گوآم خارج کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: نیروی هوایی آمریکا در سکوت و به صورت مخفیانه تمامی بمب‌افکن‌های خود را از جزیره گوآم خارج کرده است.

 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، خارج شدن این بمب افکن‌های استراتژیک آمریکایی پس از ۲۶ سال مداوم استقرار در جزیره گوآم در حالی صورت گرفته که هیچ جایگزینی برای آنها وجود ندارد و پنتاگون هم در این باره توضیحی نداده است.

از ۲۰۰۴، پنتاگون ماموریت حضور بمب‌افکن‌های B-۵۲ را در این منطقه انجام داده و این نخستین بار در ۱۶ سال گذشته است که هیچ بمب افکن آمریکایی در منطقه دیگر وجود ندارد. این بمب‌افکن‌ها در "جنگ علیه تروریسم" و حملات در عراق به سال ۲۰۰۳ به کار گرفته شدند.

سایت آنلاین رهگیری هواپیما موسوم به AircraftSpots خروج این بمب‌افکن‌ها را از پایگاه هوایی اندرسن در گوآم روز پنجشنبه گزارش کرد اما به گفته سایت The Drive’s The War Zone، تاکنون هیچ بمب‌افکن دیگری جای قبلی‌ها را نگرفته است.

در همین حال سخنگوی نیروی هوایی آمریکا گفت، بمب‌افکن‌های آمریکایی به عملیات خود در منطقه آسیا-پاسیفیک و از یک طیف گسترده‌تر از مناطق برون مرزی ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: تغییر موضع و استقرار این بمب‌افکن‌ها از گوآم بر اساس خط مشی یک استراتژی جدید دفاع ملی است که بر اساس آن، پنتاگون تغییراتی بدون اعلام و ناگهانی را در استقرار نیرو انجام می‌دهد تا دشمنان را متوقف کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها