امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۶۹۴۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
لغو ممنوعیت آمد و شد به مازندران، ترافیک پرحجم را در جاده های استان رقم زد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری صداوسیما: لغو ممنوعیت آمد و شد به مازندران، ترافیک پرحجم را در جاده های استان رقم زد.

رئیس پلیس راه مازندران به پایان یافتن ممنوعیت آمد و شد خودرو‌های غیر بومی در استان اشاره کرد و گفت : ترافیک در جاده‌های استان از بعدازظهر دیروز تغییر یافته است و شاهد حجم ورود مسافران هستیم.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه تا نیمه شب دیشب شاهد ترافیک بسیار بالا در محور هراز بودیم افزود : هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز ، چالوس ، سوادکوه و کیاسر و محدوده درون شهری در مقایسه با دیگر روز‌های هفته افزایش یافته است.

او با اشاره به لغزنده بودن سطح برخی راه‌های استان به رانندگان توصیه کرد : هموطنان از سفر‌های غیر ضروری در جاده‌های کوهستانی مازندران خودداری کنند.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان مازندران را دارند خواست : ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

سرهنگ قدمی گفت : تا پایان هفته هیچ محدودیت ترافیکی در استان اعمال نخواهد شد.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها